Analiza

Srpanj koji je srušio mitove o hrvatskom turizmu: Kako preobraziti naš turistički sadržaj?

Što o stanju u najvažnijoj grani našega gospodarstva govore rezultati ostalih zemalja istočnog Mediterana
 Zvonimir Barišin / CROPIX
Što o stanju u najvažnijoj grani našega gospodarstva govore rezultati ostalih zemalja istočnog Mediterana

U krivu su svi koji samo na temelju brojanja noćenja zaključuju kako je turizam propao, kao što nisu bili u pravu kad su, prateći isključivo rast prometa, tumačili da se u Hrvatskoj događa turistička revolucija.

Više nego ikad i ove se godine potvrdila dosadna istina da su prave turističke zvijezde Mediterana, ne lažimo si, daleke Grčka i Turska kojima, površnim analizama usprkos, teško može konkurirati ijedna destinacija “istočnog bazena”.

Kad kažemo površnim mislimo između ostalog i na famozno izvješće Europske putničke komisije za prvi kvartal 2019. godine, prema kojemu je rastao doslovno cijeli istočni Mediteran - ili je u najgorem slučaju stagnirao turistički volumen - osim Hrvatske koja jedina bilježi minuse.

U tom izvještaju zvijezdom Mediterana u prvom...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
20. studeni 2025 09:48