Sporazum između Carrefoura i Tescoa o partnerstvu u globalnoj nabavi pomoći će im smanjiti cijene, ali i proširiti paletu vlastitih robnih marki, zbog čega će jačati pritisak na proizvođače velikih brendova poput Nestlea i Kraft Heinza.
Partnerstvo Carrefour-Tesco presložit će odnose s globalnim dobavljačima poput Unilevera, Nestlea i Procter & Gamblea, u vrijeme kad i sami muku muče sa slabašnom potražnjom i novim rivalima.
Kao dodatni udarac najvećim tvrtkama u segmentu roba široke potrošnje, taj će dvojac zajednički također iznjedriti proizvode vlastitih brendova, prodaja kojih brzo raste u Europi zbog ekspanzije diskontnih maloprodajnih lanaca poput Aldija i Lidla koji uglavnom nude paletu robnih marki.
"Partnerstva u nabavi imaju štetan učinak na cjelokupni lanac ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....