Novac.hr

Sporazum Carrefoura i Tescoa pritisnut će velike dobavljače i smanjiti cijene proizvoda

Partnerstvo će presložiti odnose s dobavljačima, a oni manji bi mogli udvostručiti poslovanje
Ilustracija: Marketi Tesco i Carrefour
 Profimedia, Alamy
Partnerstvo će presložiti odnose s dobavljačima, a oni manji bi mogli udvostručiti poslovanje

Sporazum između Carrefoura i Tescoa o partnerstvu u globalnoj nabavi pomoći će im smanjiti cijene, ali i proširiti paletu vlastitih robnih marki, zbog čega će jačati pritisak na proizvođače velikih brendova poput Nestlea i Kraft Heinza.

Partnerstvo Carrefour-Tesco presložit će odnose s globalnim dobavljačima poput Unilevera, Nestlea i Procter & Gamblea, u vrijeme kad i sami muku muče sa slabašnom potražnjom i novim rivalima.

Kao dodatni udarac najvećim tvrtkama u segmentu roba široke potrošnje, taj će dvojac zajednički također iznjedriti proizvode vlastitih brendova, prodaja kojih brzo raste u Europi zbog ekspanzije diskontnih maloprodajnih lanaca poput Aldija i Lidla koji uglavnom nude paletu robnih marki.

"Partnerstva u nabavi imaju štetan učinak na cjelokupni lanac ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 05:24