Konačno je sve jasno

Sjećate li se vijesti o čovjeku koji šeće gradom u pidžami? Otkrili smo tko je on

Čovjek u potrazi za snom po zagrebačkim ulicama simbolizira potragu za savršenim madracem.

Otkriveno tko je čovjek u kariranoj pidžami!! Društvene mreže zapalila je vijest kako nepoznati čovjek u kariranoj pidžami šeće gradom u potrazi za snom. Razvila se čak i žestoka rasprava je li to potrebita osoba kojoj hitno treba pomoći ili je riječ o nekoj šali. Nakon što smo objavili video konačno smo dobili i cijeli video na kojem se jasno vidi i lice tajanstvenog čovjeka.

Riječ je o poznatom riječkom komičaru Ivanu Cornerettu, poznatijem i kao čovjeku koji je u prošloj sezoni Super talenta cijeli nastup- odspavao. Kontaktirali smo Ivana da nam objasni, a on nas je, baš kao što to i sam video čini uputio na web stranicu pleme.eu.

I tada nam je sve postalo jasno. Čovjek u potrazi za snom po zagrebačkim ulicama simbolizira potragu za savršenim madracem. Ljudima se želi poručiti kako ne trebaju lutati jer postoji - Nimbus. Riječ je o novom proizvodu na našem tržištu nastalom u hrvatskom startup-u Pleme iza kojeg stoji dvojac Filip Havranek i Kristina Lugonja. Ovi višestruko nagrađivani industrijski dizajneri svojim proizvodom pokreću revoluciju u proizvodnji madraca te putem svog web shopa žele potaknuti kupce na jednostavnu kupnju koja ne iziskuje dugotrajne i mukotrpne šetnje po centrima već kupovinu modela madraca koji odgovara svima.

pleme madrac

Madrac Nimbus je naš izvorni hibridni madrac u kombinaciji s REM i Visco-elastičnom pjenom i kao takav odgovara svima. Koncept našeg startupa idealan je za one koji nemaju puno slobodnog vremena te su uvijek u gužvi. Naši kupci ne moraju odlaziti u trgovine i isprobavati hrpe madraca, već im mi omogućujemo da putem interneta naruče željene dimenzije. Ako im iz nekog razloga madrac ne odgovara, mogu ga vratiti, uz potpuni povrat novca. Madrac će u tom slučaju preuzeti humanitarna udruga direktno na adresi kupca, kaže Kristina Lugonja iz Plemena. Angažiranje Ivana Corneretta za kampanju čini se bio je pun pogodak jer iako na prvu njegova šetnja izgleda kao da čovjeku treba pomoći ponekad se svi upravo tako izgubljeno osjećamo kada moramo birati između desetak proizvoda koje nam nude.

Iskustvo biranja madraca zna biti zbilja naporno. No, dok druge sama pomisao na njega potiče na zijevanje, nas je taj nedostatak inspirirao. Radeći u industriji namještaja saznali smo da su velik broj modela i lažno-znanstveni žargon samo dio marketinga - te smo svojim proizvodom odlučili to promijeniti, ističu u Plemenu. Je li to pametan potez tek će doznati, no u svakom slučaju kupci kod njih nemaju što izgubiti budući da se svi madraci nakon dostave mogu testirati čak 100 dana, što je itekako dovoljno za potvrdu da su se konačno naspavali.

pleme madrac

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 21:45