Usprkos lošem početku godine te vrlo kasnom otvaranju smještajnih kapaciteta, većina turističkih kompanija na kraju trećeg tromjesečja uspješno se približava rekordnim rezultatima iz 2019., poglavito zahvaljujući nevjerojatnoj potražnji u glavnoj sezoni, koja se produljila i u listopad.
Izvješća za prvih devet mjeseci glavnih domaćih turističkih kompanija pokazuju da su neke od njih praktički i dosegnule pretpandemijske razine, primjerice poput Maistre koja je, prema podacima objavljenim na Zagrebačkoj burzi, u prvih devet mjeseci 2021. ostvarila 1,148 milijardi kuna poslovnih prihoda, što je na razini 92 posto 2019. godine, s EBIDTA-om koja je 3 posto veća nego prije pandemije, odnosno neto dobiti na razini od 362 milijuna kuna.
Glavna sezona bila im je obilježena viso...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....