KAKO RADI LJETNI BIZNIS

Saznali smo sve o sladoledima, Hrvati su ostali vjerni starim okusima: Jedan klasik je na tronu već 65 godina!

U prosjeku, jedemo čak trećinu više sladoleda nego, primjerice 2017. godine

Slastičarnica Emiliana 

 Tom Dubravec/Cropix

Sladoled kupuje čak 90 posto hrvatskih kućanstava, najviše u obiteljskim pakiranjima koja kombiniraju različite okuse, a na pitanje zbog čega ga uopće kupujemo, najčešći je odgovor - kako bismo si ugodili. Zbog toga nije čudno što čak polovica ljudi ovu slasticu jede tijekom cijele godine, iako je ljeto ipak najjača sezona.

Od gramaže (koja se po paketu smanjuje) i cijene (koja se povećava), važnija nam je kombinacija okusa i preljeva, a klasici poput vanilije i čokolade neće tako brzo izaći iz mode. Malo smo ljeniji nego prije, pa smo u tri najveća hrvatska grada preko platforme za dostavu Wolt u posljednjih 12 mjeseci kupili 175 posto više sladoleda.

Dusko Marusic/Cropix/Cropix ...
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. rujan 2024 13:47