‘JAVITE NAM SE!‘

Sav bijes s hrvatskih otoka sručio se na Studenac, sada se oglasila i kompanija: ‘Imamo ponudu za sve koji se osjećaju prevareno‘

‘Ispričavamo se našim kupcima koji su doživjeli bilo kakve neugodnosti u našim trgovinama‘

Računi iz Studenca

 Snimili čitatelji/

Nakon pobune kupaca koji su proteklih dana redakciju Jutarnjeg zatrpali primjerima iz trgovina Studenca na obali u kojima su mahom istaknute krive cijene u odnosu na one koje su im obračunali na blagajnama, iz trgovačkog lanca Studenac objavili su da će svima koji su imali negativno iskustvo s cijenama u njihovim trgovinama u Splitsko-dalmatinskoj i Dubrovačko-neretvanskoj županiji pokloniti vaučer od 10 eura.

Uz ispriku kupcima iz Studenca su pozvali sve koji su na blagajni u te dvije županije plaćali veću cijenu od one koja je prikazana na polici da im se jave na adresu e-pošte Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite. s opisom situacije, lokacijom trgovine gdje to dogodilo te računom (ukoliko su ga sačuvali) kako bi im poslali e-voucher (kupon) u iznosu od 10 eura. Dobiveni kupon kupci mogu do 25. kolovoza potrošiti u najbližoj trgovini Studenca.

Najviše kupaca javilo se s primjerima krivo istaknutih cijena s otoka, posebno Mljeta, Visa i Hvara. Na Mljetu je kupac umjesto istaknutih 1.09 eura bocu vode platio 1.25 eura. U nekim trgovinama cijene pak uopće nisu istaknute.

image

U Studencu nema cijena

Čitatelj/

"Ispričavamo se našim kupcima koji su doživjeli bilo kakve neugodnosti u našim trgovinama. Tijekom priprema i izmjena redovnih i akcijskih ponuda, cijene artikala ažuriraju se u našem središnjem informacijskom sustavu, koji je izravno povezan s blagajnama. Međutim, zbog povećanog opterećenja tijekom ljetne sezone, a posebice 14. kolovoza zbog neradnog dana koji je uslijedio, opterećenje na trgovine se povećalo. Stoga je u našim trgovinama na području Splitsko-dalmatinske te Dubrovačko-neretvanske županije, posebice na otocima, došlo do kašnjenja u ažuriranju cijena na policama. Ovdje se radi o ljudskoj pogreški uslijed većeg obujma posla, nipošto nije riječ o nepoštenoj praksi, odnosno o namjernom zavaravanjui stavljanju kupaca pred gotov čin na blagajni", poručuju iz Studenca.

Dodaju i da poduzimaju hitne korake kako bi ispravili ove nepravilnosti i daju sve od sebe da ih bude što manje u budućnosti.

"Iskreno cijenimo razumijevanje naših kupaca i potičemo sve koji primijete bilo kakve nepravilnosti u našim trgovinama da nas izravno kontaktiraju na gore navedenu adresu e-pošte. Posvećeni smo brzom rješavanju ovih problema i osiguravanju da naši kupci u ovakvim situacijama budu obeštećeni", kažu iz Studenca.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. rujan 2024 10:25