Saudijski milijarder princ Alwaleed Bin Talal kupio je 2,3 posto udjela u Snapu za 250 milijuna dolara, izvijestili su britanski mediji.
Ulaganje se vremenski poklopilo s nastojanjima kompanije da potakne povjerenje ulagača u servis za poruke Snapchat, primjećuje BBC.
Broj korisnika koji poruke šalju svakog dana pao je u drugom tromjesečju za dva posto u odnosu na prethodna tri mjeseca i iznosio je 188 milijuna.
Tvrtka se također suočava s konkurencijom u digitalnom oglašavanju, u čemu se izdvaje Facebook.
U Snapu pritom ističu da su im unatoč manjem broju korisnika prihodi u drugom tromjesečju porasli a gubici su smanjeni.
Prihodi su im tako poskočili čak 44 posto, na 262 milijuna dolara. Gubici su smanjeni za petinu, na 353 milijuna dolara.
Na godišnjoj je razini broj svakodnevno aktivnih korisnika bio oko osam posto viši nego u istom razdoblju lani.
Najavljujući investiciju, princ Alwaleed nazvao je Snapchat „jednom od najinovativnijih platformi društvenih medija u svijetu. Vjerujemo da su tek površinski zagrebli svoj pravi potencijal i blagoslovljeni smo što možemo biti dio toga”.
Transakcija u sklopu koje su dionice kupljene po prosječnoj cijeni od 11 dolara zaključena je u svibnju, kazao je saudijski princ.
Osim Snapchata, saudijski milijarder uložio je i u druge tehnološke tvrtke, uključujući Lyft, Twitter i JD.com.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....