Proizvodnja dezinficijensa

Saponia jedina za svoje proizvode dobila atest o djelotvornosti protiv koronavirusa

Njihovi su proizvodi posebno važni za škole,vrtiće, bolnice,  domove za starije, ugostiteljske objekte
Radnici u pogonima Saponije
 Saponia
Njihovi su proizvodi posebno važni za škole,vrtiće, bolnice,  domove za starije, ugostiteljske objekte

Saponia se, od pojave koronavirusa, potvrdila kao proizvođač koja je među prvima, pokrenula proizvodnju dezinficijensa i omogućila ustanovama i građanima neophodna sredstva za zaštitu zdravlja. Ovih dana proizvodi iz linije Bis Handysept i Arf Dezi-clean dobili su još jednu potvrdu o kvaliteti – atest o djelotvornosti protiv koronavirusa. Taj izuzetno bitan certifikat rezultat je rada Saponijinog razvojnog tima i ponovno su dokazali da se i u Hrvatskoj razvijaju proizvodi najviših standarda kvalitete i učinkovitosti.

Nakon provedenih testiranja u laboratorijima "J. S. Hamilton", trećeg po veličini europskog laboratorija za ispitivanje hrane, hrane za životinje, voda, kozmetike, mikrobiološke čistoće objekata i uzorkovanje voda, Saponijini dezinficijensi za široku potrošnju (BIS Handysept - za dezinfekciju ruku i Arf Dezi Clean speed i universal - za dezinfekciju i čišćenje vodoperivih površina) i cijela skupina proizvoda BIS (za dezinfekciju ruku zdravstvenog osoblja, djelatnika u prehrambenoj industriji i sve one koji manipuliraju hranom...) dobili su atest virucidnosti protiv koronavirusa.

"Do sada su ovi naši proizvodi imali dokazanu antimikrobnu djelotvornost, u 99,999 posto, što je također važno u prevenciji širenja koronavirusa, ali s ovim rezultatima ispitivanja s punim pravom i odgovornošću možemo komunicirati da proizvodi imaju i antivirusno djelovanje, što je u ovom trenutku najvažnije za kupce i potrošače" - ističe Dajana Mrčela, predsjednica Uprave Saponije.

Saponia
Bis Handysept i Arf Dezi-clean

Kada je riječ o potrošačima dezinficijensa, u Saponiji naglašavaju da su ovi proizvodi, zbog svog antivirusnog djelovanja, posebno važni za škole, vrtiće, bolnice, domove za starije, ugostiteljske objekte..., dakle sve one ustanove koje brigu o zdravlju moraju držati na najvišem nivou.

Saponia je za liniju Bis Handysept i Arf Dezi-clean pokrenula promotivnu kampanju s naglaskom da trebamo zaštititi naše najvažnije osjetilo – dodir. S atestom o virucidnosti još su više sigurni da ćemo jesen, koju svi sa strepnjom iščekujemo, dodir učiniti još sigurnijim . Naravno, uz pridržavanje svih ostalih potrebnih mjera zaštite zdravlja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
03. srpanj 2025 08:27