PROMJENA JE STIGLA

Rijeka se priprema za budućnost morskog transporta: Vodeći svjetski brodar mijenja gorivo, nemamo puno vremena...

Maersk u Španjolskoj ima investiciju od otprilike deset milijardi eura u proizvodnju e-metanola. Slične investicije ostvaruje i u nizu država diljem svijeta

Iskrcaj, ukrcaj kontejnera na brod kompanije MAERSK

 Damir Skomrlj/Cropix

Drugi brod s pogonom na e-metanol danske tvrtke A. P. Moller-Maersk uskoro će isploviti iz Južne Koreje. Bit će operativan već početkom veljače. Ane Maersk je kontejnerski brod dužine 350 metara, ima kapacitet 16.592 kontejnera od 20 stopa i plovit će na rutama između Kine, drugih azijskih zemalja, Bliskog istoka i Europe. Sagrađen je u brodogradilištu HD Hyundai Heavy Industries u korejskom Ulsanu. Riječ je o prvom velikom kontejnerskom brodu na svijetu čiji pogon pokreću motori na e-metanol i koji može prijeći velike udaljenosti preko oceana.

Početkom prošle godine Maersk je prvi u svijetu u svoju flotu uvrstio CO2 neutralni brod na e-metanol. Riječ je o brodu Laura Maersk. Maersk nije zaštitio tehnologiju i inovaciju, nego su, kako je...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
29. studeni 2024 00:32