PRVI BROD 12. RUJNA

Rijeka će biti glavni ulaz u Europu, projekt košta 600 milijuna eura, ali postoji i jedan problem: ‘To će sve usporiti, a profitirat će dva konkurenta‘

Od kašnjenja dovršetka izgradnje i modernizacije pruge profitirale bi luke Trst i Kopar

Rijeka Gateway dizalice

Od kašnjenja dovršetka izgradnje i modernizacije pruge profitirale bi luke Trst i Kopar

U riječkoj luci trenutačno je u tijeku veliki investicijski ciklus, a najznačajniji projekt je skori početak rada novog kontejnerskog terminala Rijeka Gateway.

Prva faza investicije koncesionara Rijeka Gateway vrijedna je oko 200 milijuna eura, dok druga faza, vrijedna oko 180 milijuna eura, uključuje izgradnju i opremanje dodatnih 280 metara operativne obale.

Riječ je o prvom terminalu u regiji s daljinskim upravljanjem i visokim stupnjem automatizacije. Novi kontejnerski terminal imat će operativnu obalu duljine 400 metara, dubinu mora od 20 metara te godišnji prekrcajni kapacitet od 650.000 TEU. Također, može primati brodove kapaciteta do 20.000 TEU jedinica.

Ukupna investicija u izgradnju i opremanje terminala, prometnu infrastrukturu - uključujući cestovno i željezničko suče...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. kolovoz 2025 11:22