4,25 MILIJARDI KUNA

Rezultat Atlantic Grupe u prvih 9 mjeseci nadmašio i pretpandemijski iz 2019.

Atlantic Grupa u prvih devet mjeseci ove godine osjetno poboljšala lanjske rezultate u prodaji i dobiti
Emil Tedeschi
 
 Neja Markicevic/cropix

Ostvarivši u prvih devet mjeseci ove godine prihod od prodaje od 4 milijarde i 250 milijuna kuna, Atlantic Grupa poboljšala je rezultate u istom razdoblju iz prethodnih godina za 9,3 posto u odnosu na lani te za 10,1 posto iz pretpandemijske 2019.

Prema jučerašnjem priopćenju Atlantic Grupe, kompanija je u prva tri ovogodišnja kvartala u odnosu na 2020., osim prihoda, poboljšala i dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA), kao i neto dobit. Dosegnuta EBITDA Atlantic Grupe u prvih devet mjeseci iznosi 667,8 milijuna kuna uz međugodišnji rast od 6,2 posto, a neto dobit 399,8 milijuna kuna te je 16,2 posto veća od istovrsnog pokazatelja za 2020.

Rast prihoda

- Atlantic Grupa nastavlja ostvarivati značajan rast prihoda i profitabilnosti unatoč svim izazovima s kojima se suočavamo. S odličnim prodajnim rezultatima vlastitih i principalskih brendova, rast bilježe sva poslovna i gotovo sva distribucijska područja, zahvaljujući boljoj epidemiološkoj situaciji na svim tržištima - komentirao je poslovne rezultate kompanije ostvarene u prvih devet mjeseci 2021. predsjednik Uprave Emil Tedeschi.

Kao jedan od ključnih čimbenika za rast prihoda Grupe na hrvatskom tržištu Tedeschi je označio uspješnu turističku sezonu, a u osvrtu na buduće poslovne poteze kompanije naznačio je nastavak investiranja unatoč neizvjesnosti vezanoj uz epidemiološku situaciju. Riječ je, kako je naveo, o investicijama u tehnologiju u Atlantic Štarku, nove oblike pakiranja i redizajn u Cedeviti te u novu tvornicu Argeta u Knegincu kod Varaždina uz ulaganje od 50 milijuna eura.

Cedevita i Argeta

Unutar poslovnih područja Atlantic Grupe najveći rast prodaje bilježe Donat, od 15,2 posto, Pića s nosećim brendom Cedevita od 10,7 posto te Delikatesni namazi, predvođeni Argetom, od 8,4 posto. U Atlanticu ističu i rast poslovnog područja Kava od 8,2 posto te stabilan udio Farmacije od 9 posto u ukupnim prihodima. Za nove brendove uvedene u ponudu Atlantica u ožujku i travnju ove godine, čokoladu Jimmy Fantastic i palete proizvoda na bazi zobi Boom Box, u kompaniji kažu da su ostvarili izvrsne prodajne rezultate.

Kada je u pitanju odnos vlastitih i principalskih brendova u prihodima od prodaje, prema izvješću Atlantica za prvih devet mjeseci ove godine vlastiti brendovi sudjeluju u prihodima kompanije sa 63,5 posto, a ostatak uprihoduju principali.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
18. travanj 2024 23:28