Najveći igrač u menadžmentu online pretplata na svijetu, hrvatski startup Revuto, svojim korisnicima nudi doživotnu pretplatu na Netflix ili Spotify, ovisno što odaberu. I dok su kripto tržišta u crvenom, a o NFT-ima se priča kao bezvrijednim sličicama zapisanim na blockchainu, Revuto sve to vidi potpuno drugačije.
Cilj hrvatskog startupa, koji je lani imao uspješan ICO od čak 10 milijuna dolara, je pokazati da su NFT-i budućnost menadžmenta online pretplata.
Na listi čekanja 1,5 mil. korisnika
Josipa Majić, suosnivačica te starija potpredsjednica za strategiju i komunikacije Revuta kaže da pripremaju niz NFT proizvoda s online pretplatama, a prvi je serija od 10.000 NFT-a za doživotnu pretplatnu na Netflix ili Spotify.
- NFT-i imaju mnogo praktičnih primjena, a mi u Revu...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....