Dobri rezultati

Rekordni treći kvartal za rent-a-car industriju, Carwiz ostvario 14 tisuća rezervacija

Ostvareno čak 98 posto popunjenosti flote

Prodajni rezultati CARWIZ rent a cara pokazuju kako je treći kvartal tekuće poslovne godine, u periodu od početka lipnja do danas dosegao rekordne rezultate po rent a car poslovanje.

Pokazatelji govore kako je broj najmova dosegao rekordnu prošlogodišnju sezonu - štoviše, rezultatski je premašena za cijelih 6 posto uz ostvarenih 98 posto popunjenosti flote. Naime, tijekom spomenutog perioda, CARWIZ rent a car ostvario je preko 14.000 rezervacija, od čega je 72 posto ostvareno kroz prodajne kanale na međunarodnim tržištima. Preostali dio od 28 posto odnosi se na domaće korisnike, ali i na korisnike koji su rezervaciju realizirali direktno putem poslovnica. Prema rezultatima CARWIZ-a, postotak stranih korisnika premašuje 73 posto ukupnog ostvarenog postotka. Rezultati su dokaz ostvarenja rekordnog rezultata koji potvrđuje iznimno dobru sezonu po rent a car industriju.

Rast poslovanja i ostvarenje navedenog poslovnog rezultata treba tražiti u povećanju broja avio putnika koji posjećuju Hrvatsku i okolne turističke destinacije. Poslovno ostvarenje CARWIZ-a je posljedica i širenja retail poslovanja te tvrtke. Riječ je o otvaranju dodatnog broja poslovnica na Jadranu i kontinentu u periodu prije početka ljetne sezone. Najveći postotak rezervacija i ukupnog prometa ostvaren je u aerodromskim poslovnicama u Splitu, Dubrovniku i Zagrebu gdje je realiziran najveći broj rezervacija stranih posjetitelja s udjelom od preko 85%.

Inače, CARWIZ je trenutno najbrže rastuća i jedna od najinovativnijih rent a car kuća u regiji koja posluje putem 13 poslovnica diljem Hrvatske pozicioniranih redom u Zagrebu, Osijeku, Rijeci, Puli, Poreču, Zadru, Splitu, Dubrovniku.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
08. lipanj 2025 11:39