Prvi kvartal

Rekordan broj korisnika i skok prodaje: Zalando 2025. godinu otvorio s 2,4 milijarde eura prihoda

Prema riječima suizvršnog direktora Davida Schrödera, njihova strategija ekosustava daje vidljive rezultate

Zalando - paketi

 Demian Pleuler/

Zalando je prvo tromjesečje 2025. zaključio s rastom prihoda i profitabilnosti, uz jačanje aktivnosti u oba poslovna segmenta – B2C i B2B. Prihod je porastao za 7,9 posto i dosegnuo 2,4 milijarde eura, dok je ukupna vrijednost prodaje robe (GMV) iznosila 3,5 milijardi eura, što je povećanje od 6,5 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.

Prilagođeni EBIT narastao je na 46,7 milijuna eura, što predstavlja maržu od 1,9 posto, u odnosu na 28,3 milijuna eura i maržu od 1,2 posto godinu ranije. Tvrtka očekuje da će u 2025. godini GMV i prihodi porasti između 4 i 9 posto, dok bi se prilagođeni EBIT mogao kretati u rasponu od 530 do 590 milijuna eura.

Prema riječima suizvršnog direktora Davida Schrödera, strategija ekosustava daje vidljive rezultate.

“Rast u B2C segmentu ubrzan je zahvaljujući uspješnoj rasprodaji na kraju sezone i obećavajućem početku proljetno-ljetne sezone, uz kontinuirano ažuriranje programa vjernosti Zalando Plus i novi rekord aktivnih kupaca. Oduševljeni smo što u B2B segmentu vidimo nastavak naše dvoznamenkaste putanje rasta dok radimo na unapređenju naše ZEOS ponude s posebnim naglaskom na logistička i softverska rješenja ove godine,” izjavio je Schröder.

image

Davis Schröder, suizvršni direktor Zalanda

Zalando/

U B2C segmentu, koji uključuje direktnu prodaju krajnjim kupcima, Zalando je zabilježio porast prihoda od 7,6 posto. Broj aktivnih korisnika porastao je za 2,9 milijuna te sada iznosi 52,4 milijuna, što predstavlja novi maksimum za platformu. Ključnu ulogu pritom ima program lojalnosti Zalando Plus, koji je sada aktivan na 13 tržišta, a koristi ga više od 15 posto registriranih korisnika. Cilj je proširiti dostupnost programa i povećati učestalost kupnji korisnika koji ga koriste.

Zalando je nastavio razvijati platformu kao lifestyle destinaciju, nudeći personalizirane sadržaje i interakciju. Nova funkcionalnost – tzv. "panoi" – korisnicima omogućuje izradu tematskih zbirki proizvoda. Više od milijun korisnika već je isprobalo ovu opciju, a sljedeća faza uključit će mogućnost dijeljenja i interakcije s korisnički generiranim panoima.

Dvoznamenkasti rast ostvaren je u segmentima Lounge by Zalando, Sports, Designer i Beauty, što dodatno potvrđuje diverzifikaciju i proširenje ponude.

U B2B segmentu, Zalando je povećao prihod za 11,6 posto, na 240 milijuna eura. Prilagođeni EBIT iznosio je 5,8 milijuna eura, uz stabilnu maržu od 2,4 posto. Segment obuhvaća pružanje logističkih i softverskih usluga robnim markama i trgovcima kroz operativni sustav ZEOS.

ZEOS je u prvom kvartalu odabran kao preferirani logistički partner TikTok Shopa za modnu i lifestyle ponudu u Njemačkoj, Francuskoj i Italiji. Prvo lansiranje partnera na TikTok Shopu u Njemačkoj uspješno je dovršeno tijekom tromjesečja, što se vidi kao važan korak u pozicioniranju Zalandove B2B infrastrukture kao temelja za vanjske e-trgovinske operacije.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
06. svibanj 2025 11:37