Imre Horváth

Razgovarali smo s predsjednikom Uprave METRO-a: ‘Više od 1500 artikala imat će istu cijenu cijelu godinu‘

"Gotovo 80 posto naših dobavljača svježeg voća i povrća su hrvatski proizvođači, a udio hrvatskih proizvoda u METRO-ovoj robnoj marki trenutačno je oko 50 posto"

Proizvodi iz Metroa

 Berislava Picek/Cropix
"Gotovo 80 posto naših dobavljača svježeg voća i povrća su hrvatski proizvođači, a udio hrvatskih proizvoda u METRO-ovoj robnoj marki trenutačno je oko 50 posto"

METRO je u Hrvatskoj počeo poslovati krajem 2001. godine otvorenjem prvoga veleprodajnog centra na zagrebačkom Jankomiru. Danas tvrtka posluje s ukupno deset veleprodajnih centara u Zagrebu, Rijeci, Splitu, Zadru, Osijeku, Puli, Varaždinu, Poreču i Dubrovniku.

Imre Horváth preuzeo je funkciju predsjednika Uprave tvrtke METRO Hrvatska početkom listopada 2020. godine. Prije dolaska u Hrvatsku sedam je godina obavljao dužnost predsjednika uprave METRO Cash & Carry Mađarska. Horváth ističe da se nakon gotovo osamnaest godina poslovanja u Hrvatskoj, METRO pozicionirao kao lider u HoReCa segmentu tržišta te da bilježi stalan rast broja novih kupaca i poslovnih partnera. S Horváthom smo razgovarali o poslovnim rezultatima, planovima te o situaciji na tržištu.

Kakve ste ostvarili ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 16:55