
Ray-Ban je opet u trendu, ovoga puta sa svojom “pametnijom” inačicom naočala. U prvoj polovici godine se njihova prodaja utrostručila što je samo potvrda da su se ulaganja tvrtke EssilorLuxottice u to područje itekako isplatila, a to se odrazilo na cjelokupne poslovne rezultate.
Prihodi pariške tvrtke su u drugom tromjesečju nadmašili očekivanja, iako je dobit ostala slabija u odnosu na prošlu godinu. Doduše, proizvođač popularnih Ray-Ban naočala nije se ni mogao nadati velikoj dobiti s obzirom na štetan utjecaj carina na njihovo poslovanje, ali i znatno ulaganje u pametne naočale, piše Bloomberg. Prihodi su se tako povećali za 7,3 posto na 8,36 milijardi dolara (7,18 milijardi eura), dok su analitičari ranije prognozirali rast od 5,9 posto.
Facebook pustio u prodaju nove pametne naočale s kamerom Ray-Ban Stories
EssilorLuxottica ove se godine ubrzano širi na tržište pametnih naočala - predstavili su svoju liniju Nuance Audio za poboljšanje sluha i najavili Oakley Meta, koja dodaje sportsku odjeću njihovoj suradnji s matičnom kompanijom Facebook. Meta je čak i investirala u tvrtku i time stekla 3 posto udjela što pokazuje predanost američkog tehnološkog diva pametnim naočalama. Glavni izvršni direktor Mark Zuckerberg izjavio je da taj brzorastući segment njegovoj tvrtki “nudi priliku za izgradnju vlastite distribucije hardvera.”
Ray-Ban Meta naočale mogu se pronaći i u hrvatskim dućanima i web shopovima, a ovisno o konkretnom modelu cijene se kreću između 300 i 440 eura. Pametne naočale nove generacije omogućuju korisnicima da fotografiraju, snimaju video, slušaju glazbu, primaju pozive i komuniciraju s AI asistentom – sve bez dodirivanja mobitela.
Dionice EssilorLuxottica su se povećale za oko 4,5 posto, a tvrtka je potvrdila svoje izglede za srednji jednoznamenkasti godišnji rast prihoda do 2026., uz konstantne tečajeve i prilagođene operativne marže u rasponu od oko 20 posto prihoda.
S obzirom na to da se plan rasta tvrtke velikim dijelom oslanja na sektor medicinske tehnologije, nastavili su i s akvizicijama u tom području. Ovog mjeseca su kupili imovinu južnokorejske tvrtke PUcore za razvoj monomera koji se koriste u kontaktnim lećama, dok je u svibnju tvrtka sklopila ugovor o preuzimanju oftalmološke grupe Optegra, koja upravlja s više od 70 očnih bolnica i dijagnostičkih ustanova u Europi.
Komentari
0