nezainteresirani za online predstave

Publika je željna sadržaja, iskustava i interakcije uživo

Veći dio organizacija u sklopu kulturnih i kreativnih industrija svoju ponudu temelji na direktnoj interakciji i iskustvima koje je teško prenijeti u online okruženju
Luda kuća, predstava
 Matija Kralj
Veći dio organizacija u sklopu kulturnih i kreativnih industrija svoju ponudu temelji na direktnoj interakciji i iskustvima koje je teško prenijeti u online okruženju

Istraživanje koje je za hrvatski Klaster kreativnih industrija proveo Ekonomski institut Zagreb, pokazalo je da je u Hrvatskoj 2019. bilo 124 tisuće zaposlenih u kulturnom i kreativnom sektoru, da je stvarala 3,5 posto hrvatskog BDP-a te uprihodila 15 milijardi kuna.

- Iako nisu svi u području kreativne i kulturne industrije jednako pogođeni ovom pandemijom, većina već dulje vrijeme trpi negativne posljedice epidemioloških mjera. Oni koji značajno ovise o direktnom kontaktu i interakciji s publikom te čija ponuda različitih iskustava predstavlja srž poslovanja - poput festivala, kazališta i sl. - izvukli su deblji kraj - ističe u priopćenju Sandra Horvat, izvanredna profesorica na Katedri za marketing Ekonomskog fakulteta - Zagreb.

Kazalište kao način provođenja slobodnog vr...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. studeni 2025 10:46