Next Business

Prvi regionalni poslovni magazin Jutarnjeg lista i Dela u finalu prestižnog medijskog natjecanja

Od čak 771 prijave, Jutarnji list je jedini hrvatski medij koji se našao na popisu najboljih

Next Business

Od čak 771 prijave, Jutarnji list je jedini hrvatski medij koji se našao na popisu najboljih

Prvi regionalni poslovni magazin Next Business Jutarnjeg lista i slovenskog Dela ušao je u finale prestižnog medijskog natjecanja INMA Global Media Awards. Ove je godine stigla čak 771 prijava od 245 novinskih izdavača iz 43 zemlje, a Next Business jedini je projekt iz Hrvatske koji se našao na popisu najboljih.

Ovaj poslovni magazin objavljen je 16. studenog - u Jutarnjem listu na hrvatskom, a u Delu na slovenskom jeziku - a čitateljima je na više od 200 stranica donio brojne analize, neispričane trilere koji su stajali iza najvećih akvizicija, intervjue s vodećim ljudima iz biznisa u Hrvatskoj i Sloveniji, ali i realizirane i buduće poslovne suradnje i prilike na oba tržišta.

Cilj projekta bio je potaknuti suradnju slovenskih i hrvatskih poduzetnika, predstaviti uspješne poslovne projekte i stvoriti mrežu komunikacije i povjerenja.

Next Business Hanza Medije za pobjedu se natječe u kategoriji "Best use of print". U ovogodišnjem finalu su globalni medijski brandovi kao što je Bloomberg, The Washington Post, The Economist, Business Insider, The Boston Globe.

- Projekt zajedničkog poslovnog magazina vodećih medija dviju susjednih zemalja je doista presedan u medijskom prostoru ne samo ovog dijela Europe nego i šire, pa smo iznimno ponosni što smo ušli u finale među pet najboljih projekata na svijetu u kategoriji najboljih primjera u radu s printom - komentirao je glavni urednik Jutarnjeg lista Goran Ogurlić.

image

Tomislav Botić, Nino Đula, Igor Cenić, Andrea Adanić, Andrea Koščec, Goran Ogurlić i Gordana Galović Dupan

Darko Tomas/Cropix

Jutarnji list i Delo su, dodaje, mediji koji prate i posebno naglašavaju jake poslovne zajednice i povezanost hrvatske i slovenske poslovne scene.

- Niz je primjera izvrsne suradnje i mi smo to s našim magazinom Next pokazali javnosti obiju zemalja. U listopadu izlazi novi broj našeg zajedničkog magazina i siguran sam da će biti raznovrstan i zanimljiv kao i ovaj povijesni prvi koji je ušao u finale nagrade INMA među pet najboljih projekata tog tipa na svijetu - najavljuje Ogurlić.

Art direktor magazina Tomislav Botić ističe kako je u dizajnu korištena suvremena AI tehnologija. Uz njega, na art direkciji radio je Ermin Međedović iz Dela. Urednici magazina su Gordana Galović Dupan i Andrea Koščec iz Jutarnjeg lista te Janez Tomažič iz Dela.

Prijave za INMA Global Media Awards je ocjenjivalo 60-ak stručnjaka iz 23 zemlje, a pobjednici će biti predstavljeni 25. travnja u Victoria & Albert Museumu u Londonu, kao vrhunac INMA Svjetskog kongresa novinskih medija koji se održava od 22. do 26. travnja.

image

Next Business

Tomislav Botić/

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
14. srpanj 2025 16:45