dobili prestižne nagrade

Prvi Hilton na hrvatskom otoku otvara se u svibnju

U Hiltonu ove godine očekuju broji promet nego lani, kapaciteti se popunjavaju dobro i zasad ne osjećaju kolebanje američkih gostiju zbog trgovinskog rata

Hotel Preko

 Hilton/

Prvi Hilton na hrvatskom otoku, hotel Preko koji će poslovati pod brendom Curio Collection by Hilton, otvara se u svibnju na otoku Ugljanu, najavili su u četvrtak u tvrtki Zagreb City Hotels, koja će upravljati i tim hotelom uz tri Hiltona u Zagrebu i opatijski Keight. Kako je jučer podsjetila Josipa Jutt Ferlan, direktorica tvrtke Zagreb City Hotels, projekt je djelomično sufinanciran sredstvima iz Nacionalnog plana oporavka i otpornosti (NPOO), a ukupna visina investicije je 15 milijuna eura. Hotel je trenutačno u završnoj fazi uređenja i opremanja.

- Posebno smo ponosni što ćemo biti među prvima na hrvatskim otocima koji će poslovati tijekom cijele godine. Otvaranjem radnih mjesta na otoku Ugljanu doprinijeli smo ne samo ostanku mladih na otoku nego smo privukli i mnoge koji su oduvijek sanjali o povratku i životu na otoku sa svojim obiteljima. Većina naših trenutno zaposlenih dolazi s otoka Ugljana ili Pašmana ili su s njima povezani, pa su se upravo zbog ovog zaposlenja odlučili preseliti - rekla je Jutt Ferlan.

Plan je da hotel bude otvoren cijele godine, ima 65 soba, dva velika bazena, dvoranu za sastanke. Na platformi Booking.com sobe je moguće rezervirati od 1. srpnja po cijeni od 230 eura.

Nema zastoja rezervacija

U Hiltonu ove godine očekuju bolji promet nego lani, kapaciteti se dobro pune, pa su uspjeli podići i cijene noćenja, a zasad ne osjećaju nikakva kolebanja gostiju zbog najava uvođenja visokih carina, čak ni s američkog tržišta koje im čini najveći udjel u noćenjima stranih turista. Američki turisti pritom su najbrojniji u Zagrebu, a slijede Nijemci.

Dapače, prema najnovijem istraživanju Hiltona, koje je obuhvatilo 13.000 putnika iz 13 zemalja, trendovi putovanja za 2025. godinu pokazuju da putnici žele više odmora, više autentičnih iskustava i više personaliziranih sadržaja.

- Među najistaknutijim trendovima su aktivni odmori i avanturistička putovanja, gdje sve više gostiju bira planinarenje, biciklizam i istraživanje prirode. S druge strane, raste i interes za digitalnu detoksikaciju, wellness tretmane i potpuni bijeg od tehnologije. Tehnologija ipak ostaje važan faktor - digitalni ključevi, pametne sobe i online prijave postaju nova norma, ali balans između online i offline života ključan je za suvremenog putnika. Luksuz više nije stvar forme, nego osjećaja. Mir, personalizacija i autentičnost postaju nova definicija luksuza, a posebnu pozornost privlače mladi putnici i obitelji s djecom, koji sve više utječu na odabir destinacija i hotelskih sadržaja - rekla je Jutt Ferlan.

image

Josipa Jutt Ferlan

Lucija Ocko/

Hiltonovci su se također pohvalili da su njihovi hoteli u Hrvatskoj dobitnici nagrade Hilton Award of Excellence za 2024., koju Hilton dodjeljuje najboljim hotelima svoje globalne mreže.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
10. travanj 2025 14:58