Dm Hrvatska će sljedeće godine otvoriti devet novih poslovnica, 14 postojećih će modernizirati, a ulažu i u online shop. Tako će više 12 milijuna eura uložiti u razvoj prodajne mreže, asortimana i digitalizaciju poslovanja. Članovi uprave dm-a su ovaj novitet najavili u sklopu predstavljanja rezultata poslovne godine 2022./2023., koja je završila sa zadnjim danom rujna.
U prošlih 12 mjeseci se broj kupnji u toj drogeriji povećao za 11,26 posto i tako premašio 30 milijuna. Ukupno je promet dosegnuo 441,7 milijuna eura što predstavlja rast od 24,16 posto u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Od toga se 9,56 milijuna eura odnosi na kupnje u online shopu u kojem se promet povećao za čak 73 posto, a nastavio se i trend rasta prometa bezreceptnih medicinskih proizvoda koji je bio č...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....