glavni izazovi u poslovanju

‘Probili smo Libanon, no repromaterijal je sve veći problem‘

Nedostaje čak i ljepila, koje kupujemo od poznatih svjetskih kompanija koje imaju predstavništva u Hrvatskoj, slikovito pojašnjava Ivan Josip Leščić, predsjednik Uprave Drvoprometa
Igor Josip Leščić
 Neja Markicevic/Cropix
Nedostaje čak i ljepila, koje kupujemo od poznatih svjetskih kompanija koje imaju predstavništva u Hrvatskoj, slikovito pojašnjava Ivan Josip Leščić, predsjednik Uprave Drvoprometa

U prvih pet mjeseci ove godine Drvoproizvod iz Jastrebarskog značajno je povećao izvoz u odnosu na isto prošlogodišnje razdoblje, napose na njemačko tržište.

- Plasman naših proizvoda na njemačko tržište porastao je otprilike 70 do 80 posto. Zadovoljni smo i činjenicom da nam se otvaraju neka nova tržišta, na kojima do sada nismo bili prisutni. Počeli smo izvoziti na tržište Libanona, a nedavno smo imali uspješan sastanak s potencijalnim novim kupcem naših proizvoda iz Kalifornije. Izgledno je da ćemo početi izvoziti i na ostatak američkog tržišta - kaže Igor Josip Leščić, predsjednik Uprave Drvoproizvoda, te dodaje da je ukupno poslovanje stabilno.

Međutim, otkriva nam da su u ovom trenutku suočeni s velikim rastom cijena repromaterijala. Prema njegovu iskustv...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. studeni 2025 02:24