Imre Horváth

Predsjednik Uprave tvrtke METRO Hrvatska: Više od dva desetljeća podrške razvoju ugostiteljstva Hrvatske

Zašto 95 posto ugostitelja bira METRO za nabavu ključnih sastojaka za kreiranje nezaboravnih kulinarskih iskustava?

Imre Horvath

 DARKO TOMAS/CROPIX

Gastronomija u Hrvatskoj nije samo hrana, to je slavlje kulture i tradicije utkanih u samo tkivo nacije. Bogata kulinarska baština privlači goste iz svih krajeva svijeta, željne kušanja okusa Hrvatske i doživljavanja topline naše gostoljubivosti. Gosti istražujući našu raznoliku kuhinju ne samo da uživaju u hrani nego podržavaju hrvatsko gospodarstvo. Od užurbanih restorana do kutaka s uličnom hranom, svakim zalogajem potiču lokalne poduzetnike i stvaraju prilike za naše ljude. Iza svakog jela krije se priča o vrijednim poljoprivrednicima, predanim kuharima i generacijama kulinarske mudrosti koja se prenosi s ljubavlju.

S dubokim razumijevanjem ključne uloge turizma u hrvatskom gospodarstvu, odlučili smo usmjeriti naše napore prema HoReCa sektoru. To nije samo posao, riječ je o poticanju rasta unutar naše tvrtke i o stvaranju pozitivnog utjecaja na zajednicu u kojoj radimo. Tijekom godina, dok smo pratili razvoj naših kupaca, uvijek smo predano stajali uz njih, prilagođavajući se njihovim promjenjivim potrebama.

Danas kad se osvrnemo na naše putovanje, ponosni smo što je gotovo 24.000 hotela, restorana i catering servisa odabralo METRO kao svog pouzdanog partnera. Njihovo povjerenje nama nije samo statistika, to je dokaz odnosa koje smo izgradili, izazova koje smo zajedno svladali i doprinosa oblikovanju svjetlije budućnosti hrvatskog ugostiteljstva. Misija METRO-a je biti podrška svojim kupcima, neovisno o tome radi li se o vlasniku malog kvartovskog dućana, menadžeru popularnog restorana ili vrijednom poduzetniku koji želi razviti svoj posao.

Zahvaljujući našoj strategiji “sCore” i posvećenosti svakog člana tima, ostvarili smo izuzetne rezultate tijekom protekle poslovne godine.

Ponosni smo na ostvareni rast tržišnog udjela i prihoda. Udio naših robnih marki uvelike ubrzava rast - u osam godina utrostručili smo im promet. METRO robne marke trenutno imaju oko 3300 artikala u svim kategorijama, od svježeg asortimana (voća i povrća, svježeg mesa i ribe), suhe prehrane, deterdženata, pa sve do neprehrambenih proizvoda. Fokus je na naše vodeće robne marke METRO Chef, METRO Professional i METRO Premium. Oni nisu samo proizvodi, to su obećanja vrhunske kvalitete prilagođena zahtjevima naših HoReCa kupaca.

Dubina i širina našeg asortimana i stroga kontrola kvalitete temeljne su snage METRO-a, naročito kada je riječ o zadovoljavanju jedinstvenih potreba naših kupaca - od najsvježijeg ulova ravno iz mora, preko vrhunskog voća i povrća, pa do najsočnijih rezova mesa. No nije samo u onome što nudimo, radi se o osiguranju da su ovi proizvodi uvijek pri ruci, bilo na policama naših veleprodajnih centara ili dostavljeni ravno na vrata naših kupaca, sve uz održavanje stabilnosti cijena.

Mi u METRO-u nismo samo dobavljači, želimo biti pouzdani partneri koji ispunjavanju sve potrebe brzo i učinkovito, štedeći pritom našim kupcima dragocjeno vrijeme kako bi se oni mogli usredotočiti na ono najvažnije - njihovu strast za pružanje nezaboravnih trenutaka svojim gostima.

Upravo na to ukazuju recentna istraživanja i trendovi da chefovi nemaju vremena obilaziti farme i tržnice, niti samostalno organizirati nabave od pojedinačnih proizvođača. Naši kupci znaju da iza svake narudžbe stoji prodajni predstavnik koji im je spreman pružiti savjete i podršku te se prilagoditi njihovim potrebama.

Kako bismo ispunili očekivanja naših kupaca, naš cilj za nadolazeće razdoblje je nastaviti rast, povećati vrijednost koju nudimo te s dugoročnim ciljevima postavljenima za 2030. godinu učvrstiti našu lidersku poziciju na tržištu. Navedeno uključuje povećanje prometa u Hrvatskoj na više od 500 milijuna eura do 2030. godine. Planiramo postići to nastavkom naše usmjerenosti prema profesionalnim kupcima i značajnim proširenjem našeg modela prodaje putem više kanala.

Tržište na kojem djelujemo raste i vrlo je fragmentirano. Vidimo to kao izvrsnu priliku jer nudimo kupcima vrlo atraktivnu kombinaciju prisutnosti na više prodajnih kanala - veleprodajni centri i dostava. No naše se putovanja ne završava ovdje. Transformiramo naše veleprodajne centre u Multichannel Fulfillment Centre (MFC) radi podizanja iskustva kupnje na novu razinu i optimizacije poslovanja.

Cilj je značajno povećati operativnu učinkovitost i kapacitet dostave centara koji će služiti kao skladišta i platforme za dostavu. Time ćemo našim kupcima pružiti veću dostupnost proizvoda, učinkovitiji proces kupnje i poboljšanu uslugu dostave. Također predano radimo na digitalnoj tranziciji naših kupaca koja se razvija u dva smjera.

Prvo, radimo na alatima koji im omogućuju lakšu komunikaciju s nama - od pregleda kataloga, narudžbi, planiranja dostava, sastavljanja popisa za kupovinu, praćenja promocija pa sve do prelaska na digitalno fakturiranje.

Drugi fokus je neprestano širenje digitalnih rješenja, DISH, i alata kako bismo kupcima omogućili da privuku više gostiju, lakše upravljaju narudžbama, zaposlenicima, zalihama, a sve s ciljem bolje analize njihova poslovanja.

Ponosni smo što su kupci prepoznali naša digitalna rješenje te smo stoga danas najveći jedinstveni nacionalni pružatelj digitalnih rješenja prilagođenih za ugostitelje.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
07. listopad 2024 08:14