Kapitalni projekt

Poznata konačna cijena rekonstrukcije remetinečkog rotora, veća je nego što se mislilo

Proteklih godina uvelike se licitiralo cijenom rotora Remetinec, trenutno najvećeg zagrebačkog gradilišta.
Radovi na remetinečkom rotoru
 Jutarnji list

Konačna cijena rekonstrukcije remetinečkog rotora iznosit će 331,6 milijuna kuna, stoji u ugovoru kojeg bi nakon što prođe Skupštinu Grada Zagreba trebali potpisati zagrebački gradonačelnik Milan Bandić i ministar prometa Oleg Butković.

Proteklih godina uvelike se licitiralo cijenom rotora Remetinec, trenutno najvećeg zagrebačkog gradilišta. Iako je na početku trebao koštati dvjestotinjak milijuna, njegova cijena konstantno se penjala. Da će cijena prijeći 300 milijuna, postalo je jasno kad su odabrani izvođači radova koji su ponudili cijenu od 281 milijun kuna s PDV-om, da bi se ta stavka u konačnici zaustavila na iznosu od 286,4 milijuna kuna. No prema posljednjim podacima čini se kako će njegova cijena ipak biti 331,6 milijuna, o čemu će u četvrtak raspravljati Skupština Grada Zagreba, piše tporta.hr.

Naime, riječ je o ugovoru o dodjeli bespovratnih sredstava za projekte koji se financiraju iz fondova Europske unije. Prema njemu, Grad ima pravo na 320,9 milijuna kuna bespovratnih sredstava i na predujam koji ne može biti veći od 128,3 milijuna kuna, odnosno 40 posto odobrenih sredstava, s tim da prvu ratu od 48 milijuna kuna može potraživati nakon potpisivanja ugovora.

Od spomenutih 320,9 milijuna kuna, 85 posto (272, 8 milijuna) osigurano je iz fondova Europske unije, dok 48,1 milijun kuna stiže iz državnog proračuna. Razliku od 10,7 milijuna kuna pokrit će Grad Zagreb.

Osim cijene radova, koji su najveća stavka, iz troškovnika je vidljivo da je na otkup zemljišta otišlo 8,6 milijuna kuna, izgradnju elektroenergetske mreže 8,9 milijuna kuna, mjerenje plinova u podvožnjacima 5,1 milijun, dok je za izvođenje radova privremene regulacije prometa potrošeno četiri milijuna kuna.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. prosinac 2024 03:47