Sinergija

'Pouzdana logistika, stalna cijena i dovoljne količine ključ su dobre pozicije u hotelima'

Domaća komponenta kod vodećih hotelsko-turističkih kompanija u segmentu pekarskih proizvoda iznosi 87%
Ilustracija
 Vedran Karuza / CROPIX
Domaća komponenta kod vodećih hotelsko-turističkih kompanija u segmentu pekarskih proizvoda iznosi 87%

- Turistička sezona presudna je za svakog ozbiljnog proizvođača koji želi dobro poslovati na hrvatskom tržištu, a usto može otvoriti vrata i za globalno te tržište Europske unije. Bez turističke sezone i naši bi poslovni rezultati bili znatno slabiji, što bi se na koncu loše odrazilo na količinu proizvoda, iskorištavanje proizvodnih kapaciteta, pa i na broj radnih mjesta u cijeloj Grupi - kaže Ivica Pivac, čelni čovjek Mesne industrije Braća Pivac koja je jedan od najvećih domaćih proizvođača suhomesnatih proizvoda, kad ga se pita o tome koliko je turizam važan za njegovo poslovanje.

Moguća sinergija hrvatskog turizma i prehrambene industrije već je godinama tema rasprava o potencijalima ekonomskog razvoja zemlje, a da je taj poslovni model, kolokvijalno nazvan i ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
19. prosinac 2025 19:59