BUDUĆNOST BANKARSTVA

Poseban pogled na generaciju Z

Strateška je ambicija HPB-a biti među pet najvećih banaka u Hrvatskoj, a plan je i usmjeriti se prema mlađim klijentima jačanjem digitalnih kanala s ciljem izvrsnog korisničkog iskustva

Marko Badurina, predsjednik Uprave Hrvatske poštanske banke

 Promo/Pixsell
Strateška je ambicija HPB-a biti među pet najvećih banaka u Hrvatskoj, a plan je i usmjeriti se prema mlađim klijentima jačanjem digitalnih kanala s ciljem izvrsnog korisničkog iskustva

Iza Hrvatske poštanske banke (HPB) godine su snažnog rasta, i to u vrijeme globalne pandemije i krize uzrokovane ratom u Ukrajini, uvođenja nove nacionalne valute euro u Hrvatsku te preuzimanja i stabiliziranja Sberbanka, koji sada uspješno posluje kao dio HPB Grupe pod imenom Nova hrvatska banka.

Prošla godina bila je najbolja godina za HPB od osnutka 1991. godine. Na konsolidiranoj razini u 2022. ostvarena je rekordna dobit od 128 milijuna eura kao rezultat akvizicijskih aktivnosti i nastavka stvaranja održive profitabilnosti na razini Banke. Rast imovine HPB Grupe od 1,84 milijardi eura i matice za 0,88 milijardi eura također je najbolji u povijesti poslovanja te pozicionira HPB kao ozbiljnog izazivača za budućnost i ulazak u top 5 banaka po tržišnom udjelu na hrvatskom tržištu....

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
05. prosinac 2025 12:40