Istraživanje

Ponašanja koja se u 2020. brzo mijenjaju

Rezultati ankete otkrivaju da su pandemija i sljedeće mjere socijalnog distanciranja dovele do temeljnih promjena u načinu na koji potrošači rade, jedu, komuniciraju i vode računa o svom zdravlju
Građani kupuju namirnice
 CROPIX
Rezultati ankete otkrivaju da su pandemija i sljedeće mjere socijalnog distanciranja dovele do temeljnih promjena u načinu na koji potrošači rade, jedu, komuniciraju i vode računa o svom zdravlju

Ubrzanje potrošačkih trendova i ponašanja koja su postojala i prije izbijanja COVID-19 učinilo je još jedan korak naprijed, a potaknut će kompanije koje imaju kontakt s potrošačima i trgovce na ponovno kreiranje svog načina poslovanja, navodi se u novom izvješću PwC-a.

Nalazi iz dvaju istraživanja obavljenih prije i poslije pandemije COVID-19 i objavljenih danas u PwC-ovom jedanaestom uzastopnom globalnom istraživanju mišljenja potrošača, usredotočeni su na navike i ponašanje urbanog potrošača te na to kako nas je globalni poremećaj prisilio na ubrzanje digitalnijeg načina života. Milijarde ljudi širom svijeta živi u gradovima, a ta koncentracija stvorila je novu eru u globalnoj potrošnji; gradovi su središta u kojima se odvija ekonomska aktivnost.

Rezultati ank...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
01. prosinac 2025 17:48