Izdavač vrlo utjecajnog news portala Politico, američkog medija koji je nakon Washingtona 2007. godine uspješno „zaposjeo“ i središte Europske unije Bruxelles, objavio je kako su ove godine dosegli rekordni prihod od čak 113 milijuna dolara.
Osim na novinarstvo iznimne kvalitete, osnivač Robert Allbritton se oslanja i na inovativni poslovni model koji za Politico odlično funkcionira jer su u pet godina udvostručili prihod. Manje od polovice prihoda donose im oglasi, kaže Allbritton, a ostalo su pretplate na specijalizirani servis koji su nazvali Politico Pro, kako je otkrio u ovotjednom intervjuu koji je dao za Vanity Fair.
U pitanju je B2B model, dakle usluge za profesionalce, a obično je najniža pretplata oko 10 tisuća dolara. Iznosi pretplate rastu s obzirom na to koliko ...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....