Neprestani uspon

Politico u pet godina udvostručio prihod, ove godine dosegli 113 milijuna dolara

Servis Politico Pro za svoj posao koriste razni analitičari, agencije, korporacije...
Ilsutracija, štand s novinama
 Shannon Stapleton / Reuters
Servis Politico Pro za svoj posao koriste razni analitičari, agencije, korporacije...

Izdavač vrlo utjecajnog news portala Politico, američkog medija koji je nakon Washingtona 2007. godine uspješno „zaposjeo“ i središte Europske unije Bruxelles, objavio je kako su ove godine dosegli rekordni prihod od čak 113 milijuna dolara.

Osim na novinarstvo iznimne kvalitete, osnivač Robert Allbritton se oslanja i na inovativni poslovni model koji za Politico odlično funkcionira jer su u pet godina udvostručili prihod. Manje od polovice prihoda donose im oglasi, kaže Allbritton, a ostalo su pretplate na specijalizirani servis koji su nazvali Politico Pro, kako je otkrio u ovotjednom intervjuu koji je dao za Vanity Fair.

U pitanju je B2B model, dakle usluge za profesionalce, a obično je najniža pretplata oko 10 tisuća dolara. Iznosi pretplate rastu s obzirom na to koliko ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
07. prosinac 2025 10:54