STRATEGIJA I VIZIJA

Poduzeća žele prihvatiti održivost, ali se bore s preprekama koje napredak donosi

Ključni izazov, kako se navodi u istraživanju, leži u razumijevanju što postaviti kao prioritet za maksimalni učinak
 Grant Thornton
Ključni izazov, kako se navodi u istraživanju, leži u razumijevanju što postaviti kao prioritet za maksimalni učinak

Čak 62 posto Europljana i poduzeća srednje veličine, sada vjeruje da je održivost jednako bitna ili čak bitnija od financijskog uspjeha, što pokazuje istraživanje Grant Thornton Global. Usklađivanje poslovne strategije s dugoročnom vizijom, uz program održivog razvoja, sada je olakšan svim poduzećima. Održivost u poslovanju bavi se dvjema glavnim kategorijama - utjecajem poslovanja na okoliš i na društvo.

Prema istraživanju Grant Thornton Global tvrtke koja nudi usluge revizije, poreznog i poslovnog savjetovanja, ekološke, društvene i upravljačke sposobnosti smatraju se konkurentskom prednošću za veći dio poduzeća srednje veličine. Među onim tvrtkama koje stavljaju veći naglasak na održivost, najčešći razlog je poboljšanje učinkovitosti i smanjenje troškova, što naglašava ...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
10. prosinac 2025 02:54