BEZ DOGOVORA

Podravkini proizvodi nestaju s polica velikog trgovačkog lanca, doznajemo pozadinu sukoba

Jutarnji je dobio potvrdu ove vijesti u obje tvrtke

Trgovina Kaufland

Proizvodi koprivničke ‘Podravke‘ polako nestaju s polica trgovačkog lanca ‘Kauflanda‘ jer, kako je Jutarnjem potvrđeno u obje tvrtke, nije postignut dogovor oko novih uvjeta suradnje koje je predložio ‘Kaufland‘.
- Podravka je još u travnju prekinula isporuku proizvoda Kaufladu s obzirom da nismo uspjeli postići obostrano prihvatljiv dogovor o uvjetima suradnje. Naime, Kauflandov zahtjev za povoljnije uvjete, odnosno cijene, u odnosu na naše druge trgovačke partnere Podravki nije prihvatljiv, a, osim toga, suprotan je i pravilima Zakona o zabrani nepoštenih trgovačkih praksi u lancu opskrbe hranom - poručeno nam je iz ‘Podravke‘.

U Kauflandu se još nadaju dogovoru

U ‘Kauflandu‘ ne opovrgavaju kako nisu postigli dogovor oko novih uvjeta suradnje s ‘Podravkom‘, ali otkrivaju kako se još vode pregovori s koprivničkom kompanijom i izražavaju nadu kako će se uskoro postići dogovor.

- Kaufland nije izbacio s polica proizvode Podravke, a trenutno našim kupcima nudimo neke od najprodavanijih artikala, primjerice Lino Ladu, ajvar, pasiranu rajčicu i druge proizvode. Neki drugi proizvodi trenutno nisu dostupni - navode u ‘Kauflandu‘.

Ni u ‘Podravci‘ ne isključuju mogućnost postizanja dogovora s ‘Kauflandom‘, ali pritom napominju da dogovor može biti postignut samo ‘uz obostrano prihvatljive uvjete‘. Ističu kako su ‘usprkos snažnom i kontinuiranom rastu troškova proizvodnje i sirovina minimalno povećavali cijene svojih proizvoda vodeći računa o potrošačima i negativnom utjecaju inflacije na standard građana‘.

image

Podravkini proizvodi

Nera Simic/

- Najvećim dijelom rastuće troškove amortizirali smo unutrašnjim rezervama i svim mogućim racionalizacijama u poslovanju koje kontinuirano provodimo. Pritom, naravno, vodimo računa o održivosti poslovanja i nastavljamo s ulaganjima u širenje proizvodnih i logističkih kapaciteta kojima stvaramo temelje daljnjeg rasta posebice u izvozu. Naši su proizvodi potrošačima široko dostupni u trgovinama naših drugih trgovačkih partnera - napominju u ‘Podravci‘ koja je, uz prehrambenu industriju ‘Fortenova grupe‘ i varaždinsku ‘Vindiju‘, najveći domaći proizvođač prehrambenih proizvoda.

S godišnjim prihodom od četiri milijarde kuna, ‘Kaufland‘ je peti po veličini trgovački lanac u zemlji. No, budući se tržišna pozicija ‘Kauflanda‘ često uzima zajedno s ‘Lidlom‘ zbog vlasničke povezanosti u njemačkoj ‘Schwarz grupi‘, na hrvatskom tržištu ta je grupacija praktički poravnata s ‘Konzumom‘.

image

Upravna zgrada prehrambene tvrtke Podravka

Zeljko Hajdinjak/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 07:45