Podravka će u strategiju održivog poslovanja do 2030. investirati 100 milijuna eura, a ključna područja u kojima je definirala konkretne ciljeve su čist okoliš, zdrava prehrana, briga o zaposlenicima i zajednici te odgovorno korporativno upravljanje.
Među deset glavnih ciljeva tako je i da do 2030. sva električna energija u proizvodnji dolazi iz obnovljivih izvora, emisije CO2 bit će smanjenje za 40 posto na razini Grupe, odnosno 60 posto na razini društva, a ambalaža prehrambenih proizvoda bit će 100 posto reciklabilna, povratna ili kompostabilna.
Ključne investicije
Uz to, u Podravki su se obvezali na pet posto manje otpada od hrane po toni proizvedenih proizvoda, 20 posto manje soli i šećera u 75 posto novih i inoviranih proizvoda te kontinuirano poboljšanje materijalnih pr...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....