Kraš stiže u Ameriku

Podravka i Kraš udružili snage: ‘Ovakvi potezi učvršćuju vrijednost domaće kvalitete i izvan naših granica‘

Podravka je i u2024. zabilježila značajan rast prihoda u SAD-u pa žele nastaviti plasirati svoje proizvode na tom tržištu, ali i pružati usluge distribucije za druge kompanije

Tomislav Bagic, predsjednik Uprave Kraša

 Vedran Tolic/

Dvije vodeće hrvatske prehrambene kompanije, Podravka i Kraš, početkom lipnja započele su poslovnu suradnju na tržištu Sjedinjenih Američkih Država. Podravkino društvo Podravka USA Inc. time je preuzelo ulogu uvoznika i distributera Kraševih proizvoda na teritoriju SAD-a.

Iz kompanija poručuju da ova suradnja predstavlja strateški iskorak u jačanju prisutnosti hrvatskih brendova na zahtjevnom američkom tržištu. Krašev asortiman tako će pridonijeti širenju i obogaćivanju portfelja Podravke USA, kako u segmentu etničke ponude, tako i u sve snažnijem nastupu prema generalnoj potrošnji.

Cilj ove suradnje je ostvariti dodatne sinergije u distribuciji, učvrstiti tržišne pozicije obiju kompanija te osnažiti prepoznatljivost hrvatskih brendova među potrošačima diljem Sjedinjenih Američkih Država.

image

Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke

Podravka/

„Suradnja s Krašem u distribuciji na američkom tržištu nastavak je naše strategije širenja i jačanja prisutnosti hrvatskih proizvoda u svijetu. Tijekom 2024. godine Podravka je zabilježila značajan rast prihoda u SAD-u te je naša namjera i dalje nastaviti plasirati svoje proizvode na tom tržištu, kao i pružati usluge distribucije za druge kompanije. Podravka i Kraš dijele zajedničke vrijednosti, dugu tradiciju i snažne brendove te vjerujem da ćemo ovom suradnjom dodatno osnažiti prepoznatljivost naših proizvoda među američkim potrošačima“, izjavila je Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke.

Udruživanjem snaga na američkom tržištu zadovoljan je i predsjednik Uprave Kraša, Tomislav Bagić.

„Kraš i Podravka već su kroz prethodne suradnje pokazali kako zajedno postižu dobre rezultate. Uvjereni smo da će Podravkino iskustvo i snažna distribucijska mreža u SAD-u omogućiti našim proizvodima širu prisutnost i veću dostupnost. Ova suradnja nije tek operativni dogovor, već je rezultat dugoročnog povjerenja, profesionalnosti i zajedničke ambicije daljnjeg širenja na međunarodnim tržištima. Ovakvi potezi učvršćuju vrijednost domaće kvalitete i izvan naših granica“, poručuje Begić.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
25. lipanj 2025 13:17