Usvojena Strategija poslovanja

Podravka do 2025. godine namjerava uložiti oko 5 milijardi kuna

Kada je riječ o hrvatskom tržištu odnosno tržištima Adria regije, navedena će tržišta i u sljedećem razdoblju biti dominantna te će fokus, osim na daljnji rast, biti na očuvanju visokih tržišnih pozicija
Martina Dalić, predsjednica Uprave Podravke
Kada je riječ o hrvatskom tržištu odnosno tržištima Adria regije, navedena će tržišta i u sljedećem razdoblju biti dominantna te će fokus, osim na daljnji rast, biti na očuvanju visokih tržišnih pozicija

Nadzorni odbor Podravke dao je suglasnost na Strateški plan Grupe Podravka za razdoblje 2021.- 2025., priopćili su u srijedu iz tvrtke. Prilikom izrade Strategije analizirano je trenutačno stanje, povijesni podaci, kao i vanjsko okruženje Grupe Podravka. Strategija obuhvaća obje divizije Grupe Podravka, Prehranu i Farmaceutiku (Belupo), kroz tri razvojna stupa: usmjerenost na odabrana tržišta i proizvodne kategorije, povećanje učinkovitosti poslovanja kroz tehnološku modernizaciju i digitalnu transformaciju proizvodnih i logističkih procesa te akvizicije. Sastavni je dio strateškog dokumenta i integrirani plan implementacije s jasno definiranim aktivnostima i pripadajućim rokovima za provedbu.

U narednom razdoblju cilj je Grupe Podravka biti još bliže svojim potrošačima kako...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. studeni 2025 18:54