Nadzorni odbor Podravke dao je suglasnost na Strateški plan Grupe Podravka za razdoblje 2021.- 2025., priopćili su u srijedu iz tvrtke. Prilikom izrade Strategije analizirano je trenutačno stanje, povijesni podaci, kao i vanjsko okruženje Grupe Podravka. Strategija obuhvaća obje divizije Grupe Podravka, Prehranu i Farmaceutiku (Belupo), kroz tri razvojna stupa: usmjerenost na odabrana tržišta i proizvodne kategorije, povećanje učinkovitosti poslovanja kroz tehnološku modernizaciju i digitalnu transformaciju proizvodnih i logističkih procesa te akvizicije. Sastavni je dio strateškog dokumenta i integrirani plan implementacije s jasno definiranim aktivnostima i pripadajućim rokovima za provedbu.
U narednom razdoblju cilj je Grupe Podravka biti još bliže svojim potrošačima kako...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....