AURORA RESIDENCES

Počela izgradnja 88 Falkensteinerovih apartmana kod Zadra, bit će gotovi do 2025.

Cijena apartmana kreću se od 7500 do 9000 eura po četvornom metru apartmana

Aurora Residences

 Falkensteiner/

Falkensteiner Grupa u suradnji s arhitektom Borisom Podreccom započela je provedbu projekta Aurora Residences u Falkensteiner Resortu Punta Skala kod Zadra, točnije izgradnju 88 apartmana koji su na prodaju, a dio novca za realizaciju projekta prikuplja se crowdinvestment kampanjom FMTG Investa. Završetak se očekuje 2025. godine.

Apartmani će biti integrirani u infrastrukturu Falkensteiner resorta, nudeći vlasnicima priliku da uživaju u hotelskim sadržajima, a Jutarnji list još u svibnju saznao je cijenu ovih apartmana s pogledom na more: kretat će se od 7500 do 9000 eura po četvornom metru apartmana, koji se prodaju po sistemu ključ u ruke.

- Apartmani s dodatnim sadržajima globalni su trend. Prepoznali smo ga već prije 20 godina i vrlo uspješno razvili naš proizvod Premium Living – apartmane integrirane u infrastrukturu Falkensteiner hotela. Drugi dom s pogodnostima hotela. Vlasnici biraju usluge koje žele. Ako ne koriste nekretninu za odmor, mogu je ponuditi za daljnji najam preko nas, što im omogućuje dio povrata njihove investicije - rekao je Otmar Michaeler, izvršni direktor FMTG-a na konferenciji za novinare.

Drugi dom

Potražnja za apartmanima s dodatnim sadržajima nastavit će rasti, uvjeren je Michaeler. Jedan od razloga je trend "Workation" – Premium Living apartmani mogu se koristiti tijekom cijele godine i nude savršeno mjesto za kombiniranje rada i opuštanja. Apartmani s dodatnim sadržajima također postaju sve popularniji među umirovljenicima, kaže.

- Ovaj koncept donosi dvije dodatne prednosti - s jedne strane pomaže u izbjegavanju praznih kreveta, jer se apartmani mogu iznajmljivati ​​gostima kada ih vlasnici ne koriste. S druge strane, vlasnici apartmana provode mnogo vremena u Punta Skali i Zadru tijekom cijele godine. To znači da postaju dio regije – ne borave samo u resortu, već posjećuju lokalne restorane, odlaze u Zadar, idu na izlete, kupuju, posjećuju kozmetičke salone ili frizere. To također stvara dodatnu vrijednost za regiju - dodao je Michaeler.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
04. listopad 2024 15:25