Okrugli stol

Pobjednici i gubitnici potrošačke košarice: Kako su se trgovci prilagoditi novom dobu

Više od 40 posto zakupaca izjavilo je da će investirati u značajnije marketinške kampanje ili plasirati nove proizvode
Više od 40 posto zakupaca izjavilo je da će investirati u značajnije marketinške kampanje ili plasirati nove proizvode

Supernova grupa sredinom ovog mjeseca otvara trgovački park u Požegi te nastavlja s pripremama za jesenski tehnički pregled novouređenog trgovačkog Kaptol centra u Zagrebu, a Jysk je imao pet „tihih otvaranja“ trgovina u regiji u vrijeme koronakrize te ih najavljuje još nekoliko do kraja godine jer je, kažu, ekspanzija u njihovom DNA.

Ipak, uvjeti poslovanja svima su se promijenili. Željana Krznarić, leasing menadžerica u Supernovoj, kaže da neće biti velikog otvaranja Kaptol centra nego će se dućani puniti postepeno, kako tko potpiše ugovor i pripremi projekt, a zakupce neće biti lako pridobiti. Nino Stepinac, voditelj razvoja Jyska, kaže da je 2020. trebala biti još jedna rekordna godina za širenje, ali ti planovi su uglavnom sada u 2021., kada najavljuje 10 novih t...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. studeni 2025 18:56