Dvije smrtonosne nesreće

Piloti su za upravljanje Boeingom 737 Max primili sat vremena dugu edukaciju na iPadu

Razlika između Boeinga 737-800 i Max modela nalazi se u MCAS sustavu upravljanja
Boeing 737 Max
 Jason Redmond/File photo / REUTERS
Razlika između Boeinga 737-800 i Max modela nalazi se u MCAS sustavu upravljanja

Američki su piloti dobili čak sat do dva edukacije kako bi se uspjeli pripremiti za vožnju novog Boeingovog 737 Max 8 zrakoplova, koji je u posljednjih pola godine bio dijelom dvije smrtonosne zrakoplovne nesreće.

Prva od njih dogodila se u listopadu prošle godine u Indoneziji i to ubrzo nakon polijetanja samog zrakoplova te je odnijela 189 života, dok je u onoj prošlotjednoj umrlo 157 osoba. Taj se zrakoplov srušio samo šest minuta nakon što je poletio. Stoga je Kina, a potom i mnoge druge zemlje, odlučila zabraniti vožnju tih modela aviona, piše Quartz.

Od ukupno 10.510 Boeinga 737 njih 376 pripada seriji Max zrakoplovima u kojima je proizvođač aviona uveo određene promjene na sustavu upravljanja letom budući da ti modeli imaju veće motore. Prema preliminarnim istraživanjim...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
06. prosinac 2025 14:14