NATJEČAJ

Pet ponuda za trećemajsku novogradnju 514: Najniža prihvatljiva cijena je 39 milijuna eura

Novogradnja 514 je brod za prijevoz automobila i kamiona dugačak 199,7 metara i širine 32,2 metra
Silueta brodogradilišta 3. maj u Rijeci
 Matija Djanjesic/Cropix

Na javni poziv za podnošenje obvezujućih ponuda za kupnju broda za prijevoz automobila i kamiona (novogradnje 514), koji se gradi u 3. maju, a u vlasništvu je Republike Hrvatske, prispjelo je pet ponuda, priopćeno je u četvrtak iz Ministarstva gospodarstva i održivog razvoja.

Odlukom ministra gospodarstva i održivog razvoja Tomislava Ćorića, osnovano je stručno tijelo koje će otvoriti i ocijeniti ponude, a sastat će se u petak, 17. rujna.

Stručno tijelo prodavatelja će među pravovremeno podnesenim i urednim ponudama odabrati tri ponude koje sadrže najviše iznose ponuđene kupoprodajne cijene.

O tome će stručno tijelo obavijestiti podnositelje ponuda te ih pozvati da sudjeluju u drugoj fazi natječaja.

Za konačno sklapanje Ugovora o kupoprodaji potrebno je prethodno odobrenje Vlade Republike Hrvatske, navedeno je u priopćenju.

Novogradnja 514 je brod za prijevoz automobila i kamiona dugačak 199,7 metara, širine 32,2 metra, a procjenjuje se da će biti završen u lipnju iduće godine.

Ministarstvo je u početku kolovoza objavilo javni poziv za podnošenje obvezujućih ponuda za kupnju tog broda, a Vlada je prethodno odlučila da će se brod prodavati putem javnog poziva, a ne posredovanjem brokera

Rok za slanje ponuda na javni poziv je bio 15. rujna. Najniža prihvatljiva cijena je 39 milijuna eura, a brod se može prodati kao dovršen ili nedovršen.

Riječ je o brodu koji je bio u vlasništvu Uljanika d.d., njegova izgradnja u 3. maju je bila obustavljena kao posljedica otvaranja stečajnog postupka nad Uljanikom, a bilo je izgrađeno 79,5 posto broda.

Brod je lani kupljen na javnoj dražbi te sada njime upravlja Ministarstvo prostornog uređenja, graditeljstva i državne imovine.

U travnju ove godine potpisan je Ugovor o dovršetku gradnje između Republike Hrvatske, kao vlasnika i naručitelja radova završetka broda i 3. maja kao izvoditelja radova završetka broda. Država se radi financiranja završetka broda zadužila kod HBOR-a u iznosu od 22 milijuna eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
24. studeni 2024 23:49