NOVOST NA TRŽIŠTU

Ovo još nismo vidjeli: Tommy potpisao ekskluzivni ugovor s talijanskim divom, na police stavljaju 600 njihovih proizvoda!

‘Kroz direktnu suradnju osiguravamo kvalitetne talijanske proizvode po konkurentnim cijenama, bez nepotrebnih posredničkih troškova‘

Tommy Dugopolje

 Tommy Dugopolje/

Trgovački lanac Tommy potpisao je strateški i ekskluzivni ugovor o suradnji s talijanskom organizacijom Coop Italian Food (CIF), čime osigurava uvoz i prodaju više od 600 proizvoda privatnih robnih marki talijanskog brenda. Ovim strateškim partnerstvom, bez posrednika, Tommy dodatno jača svoju poziciju na tržištu, a hrvatskim potrošačima donosi autentične okuse Italije i kvalitetne proizvode za kućanstvo po pristupačnim cijenama, javljaju iz kompanije. Kako doznajemo, ovo je prva takva suradnja na hrvatskom tržištu koja svakako nije uobičajena, a vrijeme će pokazati radi li se o novom trendu koji će iskoristiti i neki drugi trgovci.

Kako pojašnjavaju u Tommyu, direktan uvoz Coop-ovih proizvoda omogućit će Tommyju optimizaciju nabavnog lanca i smanjenje posredničkih troškova, čime se dodatno povećava dostupnost kvalitetnih i cjenovno prihvatljivih proizvoda za hrvatske kupce. Istovremeno, Tommy postaje ekskluzivni partner Coop-ovih robnih marki za Hrvatsku, donoseći talijansku kvalitetu i raznolikost na domaće tržište. Tommy ovime nastavlja svoju strategiju diferencijacije i konkurentnosti, osiguravajući da hrvatski potrošači imaju pristup autentičnim europskim proizvodima, stoji u objavi.

Već pune police

Tommy je započeo s uvođenjem Coopovih proizvoda na svoje police sredinom lipnja, a proces će se postupno širiti tijekom sljedećih mjeseci. U prvoj fazi na police stiže oko 140 novih artikala, a do kraja godine ovaj asortiman obuhvaćat će 600 novih proizvoda. Od toga, više od 70 posto artikala činit će prehrambeni proizvodi, od tjestenine, ulja, sireva i suhomesnatih proizvoda, do gotovih jela i slatkog asortimana.

Svi ovi proizvodi u Tommyjevim trgovinama bit će dostupni po najkonkuretnijim cijenama unutar svojih kategorija, uz naglasak na autentičnost, izvrsnost i talijanski stil života, kažu u objavi.

"Ovo partnerstvo za nas predstavlja važan strateški pomak u jačanju naše ponude te još većoj konkurentnosti i kvaliteti ponude. Kroz direktnu suradnju s Coop Italian Food našim kupcima osiguravamo visokokvalitetne talijanske proizvode po konkurentnim cijenama, bez nepotrebnih posredničkih troškova," izjavio je Zoran Mikulić, član Uprave Tommyja.

Tommy i Coop Italian Food dijele slične zajedničke vrijednosti usmjerene na kvalitetu, transparentnost i etičko poslovanje. Upravo je Coop Italia postavio etiku kao temelj svog poslovanja i prvi je europski trgovački sustav s certifikatom za etičko poslovanje SA 8000 još od 1998. godine, a Tommy u centar svoje poslovne politike stavlja fer odnos prema potrošačima osiguravajući im dostupnost proizvoda vrhunske kvalitete po povoljnim cijenama.

Bolja vrijednost za novac

"Kao predvodnici u plasiranju talijanskih proizvoda privatnih robnih marki, prepoznali smo u Tommyju pouzdanog partnera za ostvarivanje naše misije - približavanje talijanske izvrsnosti potrošačima izvan Italije. Hrvatsko tržište ima veliki potencijal i uvjereni smo da će kupci prepoznati vrijednost koju im donosimo zajedno s Tommyjem," izjavio je Paolo Bonsignore, Komercijalni direktor Coop Italian Food-a.

Ovim strateškim iskorakom Tommy još jednom potvrđuje svoj status inovatora i predvodnika na hrvatskom maloprodajnom tržištu, nudeći kupcima širi izbor, kvalitetniju ponudu i bolju vrijednost za novac.

Suradnja s Coop Italian Food dodatno učvršćuje poziciju Tommyja kao trgovca koji aktivno odgovara na tržišne izazove, pružajući svojim kupcima vrhunsku ponudu kroz direktan pristup europskim tržištima i globalnim standardima poslovanja.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
18. lipanj 2025 15:24