najizdašniji

Ovi tehnološki divovi najviše troše na lobiranje u EU, nadmašuju čak i farmaceutske i financijske tvrtke

Corporate Europe Observatory i LobbyControl utvrdile su da 612 kompanija, skupina i udruga troši više od 97 milijuna eura godišnje na lobiranje
Ilustracija
 Metin Aktas/AFP
Corporate Europe Observatory i LobbyControl utvrdile su da 612 kompanija, skupina i udruga troši više od 97 milijuna eura godišnje na lobiranje

Google, Facebok i Microsoft najviše troše na lobiranje u Europskoj uniji kako bi utjecali na nove, strože propise koji bi trebali ograničiti moć američkih tehnoloških divova, pokazalo je u utorak objavljeno istraživanje.

Organizacije Corporate Europe Observatory i LobbyControl utvrdile su da 612 kompanija, skupina i udruga troši više od 97 milijuna eura godišnje na lobiranje kojim nastoji utjecati na europsku politiku prema digitalnoj ekonomiji.

Najviše troši Google, 5,75 milijuna eura, pokazalo je istraživanje. Slijede Facebook s 5,5 milijuna eura, Microsoft s 5,25 milijuna, Apple s 3,5 milijuna, Huawei Technologies Co Ltd s tri milijuna i Amazon.com Inc s 2,75 milijuna eura.

Tvrtke su podatke dostavljale europskom registru za transparentnost do sredine lipnja ove godine.

Pot...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
16. studeni 2025 01:18