“Video Killed the Radio Star”, pjevali su krajem 70-ih The Buggles, britanski pop sastav govoreći o revoluciji televizije koja je zamijenila radio. Danas, nije tajna, društvene mreže ubijaju televiziju.
Donedavno glavna uzdanica marketinških i reklamnih agencija, televizija, gubi na svojoj važnosti. Tražeći put do mlađe publike, oglašivači troše sve više i više novaca zakupljujući prostor na Facebooku, Instagramu, YouTubeu i Snapchatu, stoji u novom istraživanju Cowena, tvrtke za analizu tržišta. Točnije, 42 posto oglašivača planira povećati budžet za društvene mreže.
Istraživači Cowena tražili su od 50 američkih oglašivača, koji godišnje ukupno potroše 14 milijardi dolara na svoje kampanje, da odaberu platformu za svoju novu marketinšku kampanju. I to za dvije...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....