Instagram vs televizija

Oglašivači odlučili: TV je medij za starije, dižu ulaganja u Instagram

Zuckerberg je kupio Instagram za milijardu dolara, a danas vrijedi 100 milijardi dolara
Ilustracija
 Profimedia, Alamy
Zuckerberg je kupio Instagram za milijardu dolara, a danas vrijedi 100 milijardi dolara

“Video Killed the Radio Star”, pjevali su krajem 70-ih The Buggles, britanski pop sastav govoreći o revoluciji televizije koja je zamijenila radio. Danas, nije tajna, društvene mreže ubijaju televiziju.

Donedavno glavna uzdanica marketinških i reklamnih agencija, televizija, gubi na svojoj važnosti. Tražeći put do mlađe publike, oglašivači troše sve više i više novaca zakupljujući prostor na Facebooku, Instagramu, YouTubeu i Snapchatu, stoji u novom istraživanju Cowena, tvrtke za analizu tržišta. Točnije, 42 posto oglašivača planira povećati budžet za društvene mreže.

Istraživači Cowena tražili su od 50 američkih oglašivača, koji godišnje ukupno potroše 14 milijardi dolara na svoje kampanje, da odaberu platformu za svoju novu marketinšku kampanju. I to za dvije...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
12. prosinac 2025 12:52