sastanak u splitu

Očekuje se još veći broj gostiju, a daljnji će tijekovi ponajviše ovisiti o epidemiološkoj situaciji

Održan koordinacijski sastanak HTZ-a s turističkim zajednicama Splitsko-dalmatinske županije

U Splitu je danas održan koordinacijski sastanak Hrvatske turističke zajednice s turističkim zajednicama s područja Splitsko-dalmatinske županije. Uz direktora HTZ-a Kristjana Staničića, koordinacijskom sastanku prisustvovao je direktor TZ Splitsko-dalmatinske županije Joško Stella te 27 predstavnika turističkih zajednica gradova i općina s područja županije. Na koordinaciji je posebno istaknuta važnost očuvanja povoljne epidemiološke slike, ali i plasmana točnih i preciznih informacija na inozemnim tržištima s posebnim naglaskom na protokole prelaska granica, a razgovaralo se i o turističkoj pristojbi i članarinama, strateškim projektima, aviolinijama, nautici, udruživanju turističkih zajednica, projektu Hrvatski digitalni turizam

Direktor Staničić je u uvodu predstavio rezultate turističkog prometa te je naglasio kako je ovogodišnja turistička sezona krenula znatno bolje od lanjske te je pritom napomenuo kako u zemlji trenutno boravi više od 840.000 turista, od čega je oko 155.000 gostiju u Splitsko-dalmatinskoj županiji.

„Pred nama je sama špica turističke sezone, očekuje se još veći broj gostiju, a daljnji će tijekovi ponajviše ovisiti o epidemiološkoj situaciji. Sezonu smo vrlo dobro pripremili, proveli smo ključne marketinške i PR aktivnosti, kampanje Safe Stay in Croatia i Trust me, I've been there, polučile su odlične rezultate jer je Hrvatska pozicionirana kao kvalitetna, sigurna i dobro pripremljena destinacija što potvrđuje i dosadašnji tijek turističkog prometa. Proveli smo i ciljane informativne kampanje o protokolima prelaska granica, epidemiološkoj situaciji u zemlji te smo u intenzivnoj komunikaciji s ključnim partnerima na inozemnim tržištima“, poručio je direktor Staničić, nadodavši kako je kroz sve aktivnosti i kampanje HTZ-a ostvaren doseg od oko 300 milijuna ljudi.

Tijekom koordinacije je predstavljena i kampanja HTZ-a 'Doživi domaće. Istraži ruralnu Hrvatsku', koja je tijekom dva mjeseca provedbe ostvarila gotovo 33 milijuna impresija putem online kanala, društvenih mreža i digitalnog vanjskog oglašavanja, dok je sedam tematskih videa u cijelosti pregledano gotovo četiri milijuna puta.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
26. rujan 2021 09:24