KONSTANTAN TREND

Novo istraživanje otkriva kako hrvatski građani doživljavaju online kupovinu

Trend online kupovine nastavio je rasti od ranih dana pandemije i čini se da ubrzava digitalizaciju modne industrije
 GLAMI.hr
Trend online kupovine nastavio je rasti od ranih dana pandemije i čini se da ubrzava digitalizaciju modne industrije

Čitav se proces digitalizacije dodatno ubrzao tijekom prošle godine uslijed pojave pandemije COVID-19. Tako da je 2020. godina protekla u znaku online kupovine te su trgovci mahom prebacivali fokus na uspostavu i optimizaciju e-trgovina. Čak 67 posto ispitanika preferiralo je online kupovinu prije pandemije, a da je taj trend i dalje prisutan pokazuje i novo Fashion (Re)search istraživanje jedinstvene modne tražilice GLAMI.hr. Istraživanje je provedeno krajem rujna na području cijele Hrvatske, a u njemu je sudjelovalo 2063 ispitanika, korisnika GLAMI.hr platforme i pratitelja na pripadajućim društvenim mrežama.

image
GLAMI.hr

Trend online kupovine nastavio je rasti od ranih dana p...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
26. studeni 2025 00:32