Kakva je budućnost radnika?

Novi sustav naplate cestarina na autocestama mogao bi dovesti do velikog broja otkaza

Ttrenutna naplata ima kapacitet od oko 200 vozila po satu, dok će novi sustav moći obraditi i do 3.000 vozila
Ilustracija: naplatna postaja Demerje
 Vjekoslav Skledar / CROPIX
Ttrenutna naplata ima kapacitet od oko 200 vozila po satu, dok će novi sustav moći obraditi i do 3.000 vozila

Prema najavama Hrvatska će 2022. godine uvesti novi, elektronički sustav naplate cestarine sa slobodnim prolaskom vozila, bez njihovog zaustavljanja na naplatnim postajama čime dosadašnji sustav naplate odlazi u povijest.

Kako navodi Glas Slavonije, iz HAC-a poručuju kako trenutna naplata ima kapacitet od oko 200 vozila po satu, dok će novi sustav moći obraditi i do 3.000 vozila.

Naravno, uvođenje novog sustava dovest će ukidanja naplatnih blagajni, a samim time i njihovih djelatnika. Primjerice, samo na autocesti A5 Beli Manastir - Osijek - Svilaj trenutno radi 30 djelatnika.

Rade na četiri naplatne postaje - Osijek, Čepin, Đakovo i Svilaj. Ne zaboravimo da se Slavonikom zasad prometuje na samo njene dvije trećine planirane trase – od 88 km (od granice s Mađarskom do granice s Bi...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
14. prosinac 2025 08:36