Nove prilike

Novi poslovni trend širi se Hollywoodom: slabiji honorari tjeraju poznate na nova ulaganja

Voditeljica i medijska mogulica, glavom i bradom, ali i svojim novcem podržala je...
 Igor Sambolec / CROPIX
Voditeljica i medijska mogulica, glavom i bradom, ali i svojim novcem podržala je...

Donedavno je veza holivudskih lica i prehrambene industrije bila samo kroz TV reklamame za tjesteninu, umake ili energetska pića. Njihovo pojavljivanje često znači i definitivni suton karijere i zadnje trzajeve da se glumac ili glumica domogne još kojeg dolar prije konačnog pada u zaborav. Sjetimo se samo Antonia Banderasa u reklami za Orbit ili Brucea Willisa koji se sada samo pije Hell, energetsko piće.

Danas su se stvari promijenile i naziru se neki novi poslovni trendovi. Umjesto nastupanja u reklamama, "celebrityji" su počeli svoj novac teško zarađeni novac ulagati u hranu i lance restorana. Zadnja u nizu je Oprah Winfrey. Naime, slavna je voditeljica i medijska mogulica izdašnom investicijom, iznos nije htjela otkriti, podržala True Food Kitchen, lanac restorana zdrave hra...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
08. prosinac 2025 02:04