Novi poduhvat

Kontroverzni brend Gwyneth Paltrow bacio se na tržište vrijedno 16 milijardi dolara

Lifestyle brend Goop američka je glumica osnovala još 2008. te se suočio s brojnim kritikama
 Mario Anzuoni / REUTERS
Lifestyle brend Goop američka je glumica osnovala još 2008. te se suočio s brojnim kritikama

Goop, kontroverzni “lifestyle” brend popularne glumice Gwyneth Paltrow, započeo je suradnju s kompanijom Flow Alkaline Spring Water te će sada u svoju ponudu uvrstiti i flaširanu vodu, piše Business Insider.

Goop je američka glumica osnovala još 2008., a riječ je o kompaniji koja održava wellness summite te putem newslettera, web stranice, podcasta i print magazina pruža savjete iz područja alternativne medicine. Brend se već godinama suočava s nizom kritika, a primio je i tužbu zbog širenja više od 50 pogrešnih zdravstvenih tvrdnji. No, budući da vrijednost kompanije raste i iznosi 250 milijuna dolara, čini se da joj kritike i ne štete previše.

Ulazak Goopa na tržište flaširane vode zapravo ne iznenađuje. Riječ je, naime, o rastućem tržištu vrijednom oko 16 milija...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
09. prosinac 2025 11:44