Samo za odabrane

Novi Ferrariev dizajnerski butik u kojem oni najbogatiji mogu kreirati personalizie aute

Nakon već otvorena dva butika Ferrari je sada na 610 kvadratnih metara otvorio novi 'Tailod Made' centar na Manhattanu
Unutrašnjost Ferrari butika
 YouTube

Nije sporno da svaki prosječni milijarder može kupiti jednu od najpoznatijih svjetskih jurilica, Ferraria. No, samo odabrana skupina njih ima privilegiju biti vlasnik personalizirane verzije ovog talijanskog vozila.

Nakon već otvorena dva butika u kojima oni najbogatiji mogu samostalno u potpunosti dizajnirati svog limenog ljubimca, Ferrari je sada na 610 kvadratnih metara otvorio novi 'Tailod Made' centar na Manhattanu.

- Htjeli smo našim klijentima pružiti jedno posve novo iskustvo koje ne mogu nigdje pronaći – istaknuo je Enrico Galliera, direktor marketinga.

YouTube
Unutrašnjost Ferrari butika

I dok, djelomično personalizirani dizajn automobila nije nikakva novost, a ovaj automobilski gigant već u svojoj normalnoj ponudi kupcima nudi izmjenu osnovnih vizualnih karakteristika, tako zvani 'tailor made' program cijelu priču, ali i cijenu diže na potpuno novu razinu.

YouTube
Prikaz izrade personaliziranog Ferraria

Cijene ovih automobila nerijetko su i 20, ali i 100 posto više od uobičajene tržišne vrijednost.

Unutar butika kupac zapravo od nule sastavlja vlastiti auto, od karoserije od unutrašnjosti. Ovi dućani, u stvari, više nalikuju onim modnim dizajnerskim buticima, nego klasičnoj trgovini vozila. Kupac uz asistenciju trgovca prolazi kroz svaki korak konfiguracije automobila i na ekranu u 3D prikazu može vidjeti budući izgled vozila.

YouTube
Unutrašnjost Ferrari butika

- Vi ovdje ne odabirete samo svoju boju. Kupac zapravo može sam kreirati vlastitu boju. Na samom kraju, auto dolazi s posebno dizajniranom pločicom s imenom novog vlasnika – objašnjava Galliera.

YouTube
Početak dizajniranja personaliziranog Ferraria

Kako navodi CNBC, samo prošle godine od ukupno 9.200 prodanih auta kompanija je prodala između 200 do 300 personaliziranih vozila.

No, za ulazak u elitni klub Ferrari ima nekoliko uvjeta.

YouTube
Odabir materijala za sjedala u Ferrari butiku

Tako, podeblji bankovni račun nije jedini način na koji netko može ući u ove butike, a prednost imaju oni najvjerniji. Naime, prije dolaska, kupac je mora prijaviti, zatim prolazi proces pregleda od strane kompanije, a nerijetko i razgovor u obliku brifinga.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
21. travanj 2024 10:14