Jelena Pejković

Nova direktorica prodaje ‘Secure Power‘ divizije u Schneider Electric

S više od 10 godina iskustva na pozicijama marketinga i prodaje u različitim divizijama unutar kompanije Schneider Electric, Pejković preuzima vodeću poziciju IT odjela za pet tržišta
Jelena Pejković

Jelena Pejković imenovana je direktoricom prodaje odjela “Secure Power” kompanije Schneider Electric. S više od 10 godina iskustva na pozicijama marketinga i prodaje u različitim divizijama unutar kompanije Schneider Electric, Pejković preuzima vodeću poziciju IT odjela za pet tržišta: Hrvatska, Slovenija, Srbija, Crna Gora te Bosna i Hercegovina.

„Secure Power divizija obuhvaća APC portfelj proizvoda, rješenja i usluga, te definitivno slovi za brand broj jedan kako u svijetu tako i u Hrvatskoj kada je riječ o uređajima za besprekidno napajanje te podatkovnim centrima. Prvi cilj je svakako zadržati tu poziciju pouzdanog strateškog partnera u B2B i B2C području. Naše tržište prvenstveno čine svi korisnici kojima je potrebna visoka kvaliteta dostupnosti IT infrastrukture te jaka pouzdanost opreme. S intenzivnim porastom digitalizacije i digitalne transformacije u svim sferama poslovanja, naše tržište postaje sve veće“, izjavila je Jelena Pejković povodom imenovanja i dodala kako će se kompanija posebno fokusirati na velike podatkovne centre i njihovu primjenu u kritičnim segmentima, poput infrastrukture bolnica.

Uz nove proizvode koje Schneider Electric svake godine predstavlja tržištu, poseban fokus bit će na softverskim rješenjima iz Ecostruxure ponude. Ecostruxure IT Expert softver omogućava daljinski nadzor neograničenog broja lokacija, uvid u rad IT opreme koju je moguće povezati u mrežu, kao i optimizaciju resursa, zahvaljujući naprednim “machine learning” procesima kojima se obrađuju podaci i omogućava korisnicima povećanje pouzdanosti vlastitog IT sustava, te ponajviše optimizacija troškova.

Pored proizvoda i softverskih rješenja, klijentima će na raspolaganju biti i brojne usluge: usluga puštanja u rad, usluga preventivnog pregleda, održavanje tijekom jamstvenog razdoblja, produžena jamstva i nadogradnja opreme, a sve u cilju podrške korisnicima tijekom čitavog ciklusa – od razdoblja planiranja i projektiranja, pa do kraja životnog vijeka opreme.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. travanj 2024 11:41