PRESPOR OPORAVAK

Njemačka industrija treba Kinu: ‘Situacija se poboljšava, ali polako. Ne smijemo se time zadovoljiti‘

Kompanije koje troše puno energije pojačano sele dijelove proizvodnje u inozemstvo

(FILES) This file photo taken on April 25, 2019 shows a worker removing molten steel during the galvinizing process at steel manufacturing giant Arcelor-Mittal‘s Eko Stahl steelworks in Eisenhuettenstadt, eastern Germany. - The steel industry sector in Germany is one of the most affected by shortages of skilled workers. Facing this challenge, the German government is to adopt a bill on March 29, 2023 aimed at relaxing rules for immigrants to obtain visas and work permits. (Photo by John MACDOUGALL/AFP)

 John Macdougall/Afp

Kina je ključno tržište za njemačke kompanije, naglasio je u ponedjeljak čelnik udruge industrijskih tvrtki BDI, čije procjene pokazuju da njemački izvoz kaska za svijetom.

„Gotovo svi se slažemo da trebamo Kinu”, rekao je Siegfried Russwurm na sajmu Hannover Messe.

U razgovoru za regionalni list Rheinische Post, objavljenom u subotu, Russwurm je istaknuo da bi, po procjenama udruge, izvoz njemačkih industrijskih proizvoda ove godine trebao porasti dva posto, dvostruko snažnije no što su prognozirali u siječnju.

„Situacija se poboljšava, ali polako. Ne smijemo se time zadovoljiti”, naglasio je čelnik BDI-ja.

Čak i s poboljšanim prognozama Njemačka zaostaje za globalnim izvozom, koji bi u ovoj godini trebao porasti za 2,5 posto, prema podacima BDI-ja, navedenima u izvješću.

Rast izvoza znatno je usporio nakon njemačkog post-pandemijskog oporavka i prošle je godine uvećan za 2,9 posto, nakon 9,1-postotnog skoka u 2021. godini.

Čelnik BDI-ja upozorio je da Njemačka zaostaje za drugim zemljama u kojima cijene energije nisu tako visoke.

Činjenica je da kompanije koje troše puno energije pojačano sele dijelove proizvodnje u inozemstvo, zaključio je.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?

Komentari (0)

Komentiraj

Ovaj članak još nema komentara
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalima društva HANZA MEDIA d.o.o. dopušteno je samo registriranim korisnicima.
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu društva HANZA MEDIA d.o.o. te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona o elektroničkim medijima.
10. svibanj 2025 10:02