Intervju

Nikolić: 'INA je u pandemijskoj krizi ispunila svoju zadaću'

Operativne smo troškove Rafinerije i marketinga smanjili za 20%, a 50% investicija predviđenih za 2020. odgodili
Stjepan Nikolić
 Ina
Operativne smo troškove Rafinerije i marketinga smanjili za 20%, a 50% investicija predviđenih za 2020. odgodili

Stjepan Nikolić, operativni direktor Rafinerija i marketinga Ine otkriva na koji je način kompanija prilagodila svoje poslovanje kriznim uvjetima tijekom pandemije koronavirusa i kako opskrba tržišta naftnim derivatima ni u jednom trenutku nije došla u pitanje.

Kako se ekonomska kriza odrazila na Inu i rafinerijsko poslovanje? Što kompanija poduzima da bi smanjila negativne posljedice?

- Poremećaj ponude i potražnje kojem svjedočimo na naftnom tržištu je bez presedana. Tržište je preplavljeno sirovom naftom čija je cijena u kratkom razdoblju pala na razine koje su 3 do 4 puta niže od pretkriznog razdoblja, ljudi su prestali putovati pa je prodaja goriva niža za 30 do 50%, a skladišta sirove nafte u svijetu, kao i onih za goriva su puna. Svakodnevno pratimo stanje na tržištu i u skla...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
25. prosinac 2025 07:44