Personalizirana kupovina

Nike je otvorio prvu interaktivnu trgovinu za koju vjeruje da će reformirati maloprodaju

Uprava vjeruje da će inovacija podjednako unaprijediti online i maloprodajnu kupovinu.
Nike logo
 Profimedia, Alamy

Personalizirani ormarići, odabir tenisica uz šalicu kave i individualne konzultacije, samo su neke od inovacija koje je Nike predstavio u svojoj maloprodajnoj trgovini u Los Angelesu. Svojim interaktivnim modelom kupnje, jedan od najvećih lanaca sportske opreme na svijetu želi zadržati kupce u dućanu i ponuditi im usluge koje ne bi mogli dobiti online kupovinom.

- Nikeov novi maloprodajni model u potpunosti je osmišljen prema preferencijama naših kupaca, jer im želimo ponuditi nešto novo što bi ih potaknulo da dođu u našu trgovinu i provedu svoje vrijeme - rekla je potpredsjednica Nikeovih globalnih trgovina Cathy Sparks u razgovoru za Dezeen, dodavši da vjeruje kako će ta inovacija Nikeu dati kompetitivnu prednost pred konkurencijom.

Nakon što kupac odabere svoj željeni artikal na online trgovini, novom mobilnom aplikacijom Swoosh Text obavijestit će Nikeove zaposlenike o svom dolasku, a oni će mu osigurati parkirno mjesto i personalizirani ormarić u kojem će ga kupljeni proizvod spremno čekati. Ako kupac zaključi da mu odabrani artikal iz nekog razloga ipak ne odgovara, na licu mjesta će ga uz stručan savjet zaposlenika moći zamijeniti.

Jedna od originalnijih inovacija njihove nove trgovine je Sneaker Bar – kafić u kojem uz šalicu kave s Nikeovim asistentom možete odabrati optimalni model tenisica prema vašim potrebama i financijskim mogućnostima.

Članovi Nike Plus kluba, moći će u samoposlužnim automatima podići svoje besplatne primjerke proizvoda. Uz jednostavno prislanjanje pametnog telefona na za to predviđeno mjesto na automatu, članovima Plus kluba će se dodijeliti besplatni primjerak u onome konfekcijskom broju koji je naveden u njihovoj mobilnoj aplikaciji.

Nova trgovina će imati i Dynamic Fit zonu, u kojoj će se kupcima omogućiti korištenje teretane i personaliziranog savjetovanja o režimu treninga ili prehrane s najuglednijim Nikeovim stručnjacima.

Nakon što u LA-u testiraju uspješnost interaktivne trgovine, uprava Nikea je najavila da će takav model početi primjenjivati na svoje poslovnice diljem svijeta. Tokyo, New York i Shanghai spominju se kao prve sljedeće destinacije novog maloprodajnog modela.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
08. svibanj 2024 09:57