Najveća prehrambena kompanija na svijetu, Nestlé, objavila je globalne podatke o prodaji za prva tri mjeseca 2021. godine, s fokusom na organski rast koji je dosegnuo 7,7 posto , uz stvarni unutarnji rast od 6,4 i cijene od 1,2 posto . Rast se temeljio na većini geografskih područja. Poduprt je ranim znakovima oporavka vanjskih kanala, poboljšanih cijena i povećanja tržišnog udjela. Devizni promet je smanjio prodaju za 5,3 posto zbog kontinuiranog uvažavanja švicarskog franka u odnosu na većinu valuta. Neto dezinvestiranje imalo je negativan utjecaj od jedan posto.
"Zadovoljni smo našim snažnim organskim rastom prodaje u prvom tromjesečju, nadovezujući se na široke doprinose većine geografskih područja i kategorija proizvoda. Naš rast potaknut je discipliniranim izvršenjem, p...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....